Urgh! Sekali Makan Nak lagi, Ini Senarai Ayam Yang Menjadi Tumpuan!

Fuh! Pedas dia menyucuk-nyucuk tapi nak makan lagi!”

Kalau kita tengok orang yang gemar makan makanan pedas ni fuh! Kita yang tengok ni pun takut. Lagi pedas, lagi berselera mereka makan. Peluh menitis dari dahi pun dah tak kisah. Silap-silap kita yang tak lapar ni pun, terus rasa lapar balik, alahai!

Kepada mereka yang masih lagi tak tahu dekat mana ayam pedas dan sedap yang sering menjadi tumpuan ramai, jom lihat senarai menu berikut.

Ayam 3x pedas!

Baca je nama menu ni, ayam 3 kali pedas! Memang dah menggambarkan pedas betullah tu. Belum makan lagi. Kepada yang belum cuba, pergi cuba sekarang untuk rasai kepedasan yang melampau ni.

Ayam urban korean

Biasalah musim korea ni, apa saja makanan yang berkait rapat dengan korea mesti laku habis. Walaupun tak sepedas ayam 3 kali pedas tadi tapi, rasa dia tetap sedap dan nak lagi.

Sumber: carian google

Ayam korean sensasi

Seterusnya ayam korean sensasi. Untuk pengetahuan anda, Donna dah cuba ayam korean sensasi ni. Rasa pedas dia tak la sepedas yang kita fikirkan. Bak kata mat saleh, ‘just nice’ sebab anak kecil pun boleh makan. Cepat-cepat rasa ayam korean sensasi sebelum tamat musim penjualan.

Sumber: carian google

Untuk bacaan artikel yang lebih menarik, anda boleh klik saja senarai artikel di sini: Rugi Tak Pandai Makan Kaki Ayam, Banyak Manfaatnya!Ayam Percik Merecik Buat Sendiri.

 

 

 

 

 

Sumber: twitter

 

Tags: , , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna