#theBawang : Dah Hutang Tu Bayar Lah

The Bawang musim kedua kali ini menampilkan wajah baru dan topik-topik yang lebih menarik untuk dibincangkan. Bukan saja isu rumahtangga tapi kehidupan realiti yang perlu para wanita hadapi tidak kira yang bekerjaya, suri rumah, solo mahupun yang sudah berumahtangga.

Amboi kemain eh, masa nak pinjam laju je minta. Bila time nak bayar, terus lesap. Haa ni apa cerita ni? Masalah hutang ni tak boleh nak buat main tau, haa kalau nak tahu apa yang Aina dan Farah membawang kan pasal hutang tu, kena lah tonton video di bawah!

Nantikan episod #TheBawang pada minggu hadapan dengan topik yang lebih menarik!

 

Tags: , , , , , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna