Currently Browsing: wangian

Tak Nak Bau Bawang? Ini Cara Pakai & Cari Wangian Yang Betul Untuk Badan Kita

Ya, kami faham wangian badan membuatkan orang sekeliling kita rasa selesa tapi kalau tak sesuai, sama je bau  badan kita bila tak pakai minyak wangi. Silap-silap membazir je duit beli pewangi mahal-mahal tapi bau pada badan tidak tahan lama. Kan dah rugi! Melainkan anda seorang pengumpul barang wangian.

CONTINUE READING

Tak Ada Masa Nak Jaga Muka & Badan? ‘At Least’ 5 Barang Ni Ada Dekat Meja Solek

Kita ni perempuan. Nak tak nak kena juga jaga. Nak ke nanti suami lari sebab tak pandai jaga penampilan? Kalau malas sangat tu, sekurang-kurangnya jadikan senarai barang ni rutin harian anda.

CONTINUE READING

Malu Celah Ketiak Hitam? Cuba Ikut Penjagaan Pelakon Jelita Ni

Malulah kalau suami atau kawan nampak bila kita angkat tangan. Belum lagi kalau tak potong bulu ketiak yang kerinting tu. Bau tu, Ya Rabbi, memang tak dapat nak bayangkan! Hm, habistu nak buat macam mana ni? Kalau potong bulu ketiak, nampak kulit ketiak hitam. Tak potong bulu, nampak geli pulak.

CONTINUE READING

Rahsia Bunga Yang Tak Ramai Tahu

Walaupun ada sesetengah bunga tidak mengeluarkan bau pun. Bunga juga dijadikan simbolik kepada kaun wanita kerana ia melambangkan kecantikan dan sudah menjadi fitrah kaum hawa yang sukakan keindahan. Malah, bunga juga dijadikan simbolik untuk menghargai pasangan atau kawan, meminta maaf, melawat orang sakit, memujuk hati pasangan atau meraikan hari yang bermakna.

CONTINUE READING

Bau Rumah Harum Dengan Hanya Cara Mudah Ini

Ingat ni apa yang Donna nak katakan, tidak kiralah berapa kali anda menyapu rumah, menyembur wangian dan berapa lama pun anda menyental lantai untuk hilangkan segala kotoran. Kalau tak kena gaya, takkan menjadi!

CONTINUE READING

Bau ‘Perfume’ Tahan Lama Jika Disembur Pada Pangkal Dada

Nak kata beli haruman dari pasar malam tidak juga, kadangkala minyak wangi yang dibeli dengan harga mencecah RM500 sebotol, tetapi baunya hanya bertahan dalam tempoh yang sekejap. Kenapa ya begitu? Lakukan ini jika ingin bau minyak wangi anda melekat lebih lama dan berbau harum pada tubuh anda.

CONTINUE READING
Donna