Currently Browsing: wajah

Swafoto Diana Danielle Dengan Anak Keduanya Jadi Perhatian

Siapa tidak kenal dengan pelakon cantik, Datin Diana Danielle yang kini semakin bahagia setelah dikurniakan dua orang cahaya mata, Muhammad dan Nur Aurora. Diana yang mempunyai 2.6 juta pengikut ternyata menerima pelbagai reaksi daripada peminat, rata-rata memuji kecantikan Aurora yang persis seperti ibunya.

CONTINUE READING

Kena Minum Jus Tomato Dua Kali Sehari Mana Tahu Boleh Cantik Macam Fazura

Dengar cerita Fazura mengamalkan minuman jus daripada buah sebenar untuk memastikan kulitnya kekal sihat dan berseri. Wah patutlah tak makeup pun, masih nampak cantik dalam media sosial rupanya itu  rahsia sebenar Fazura. Untuk pengetahuan anda, buah tomato ni bukan sahaja digunakan dalam masakan, tetapi ianya boleh dijadikan sebagai minuman jus buah yang semula jadi. 

CONTINUE READING

Tanpa Suntikan Dan Pembedahan, Guna Cara Paling Selamat Hilangkan Kedutan

Semata-mata nak cantik dan nampak sempurna, anda pun tidak teragak-agak untuk melakukan suntikan di muka. Ish beraninya! Donna faham, apabila usia semakin meningkat perkara yang paling ditakuti oleh ramai wanita adalah proses penuaan. Semua orang pasti akan mengalaminya nanti, tapi adakah anda sudah membuat persediaan yang lengkap tanpa memilih jalan berbahaya?

CONTINUE READING

Pakai ‘Baby Powder’ Je? Ini Helah Yang Anda Belum Tahu

Ia bukan digunakan untuk finishing makeup sahaja, tetapi bagi sesiapa yang mempunyai masalah rambut sehingga lah bau badan pun boleh pakai bedak bayi sebagai bahan bagi membantu menyelesaikan masalah harian anda. Nak tahu lebih lanjut, jom teruskan pembacaan pada artikel ini dan jangan lupa untuk kongsikan kepada rakan anda yang lain. Sharing is caring gitu! 

CONTINUE READING

Wajah Terkini Bawang Merah Bawang Putih, Cantik Macam Dulu!

Siapa masih ingat sinetron Bawang Merah Bawang Putih, lakonan Revalina S Temat dan Nia Ramadhani yang popular pada suatu ketika dahulu? Macam-macam konflik berlaku sehingga mereka pandai memainkan emosi penonton kan? Ada babak yang sedih, marah dan pastinya membuatkan penonton tertanya-tanya.

CONTINUE READING

Rahsia Suntikan ‘Salmon DNA’ Mampu Mencerahkan Kulit Muka Dan Tampak Awet Muda

Mungkin ramai diantara anda sudah tahu tentang kebaikan ikan salmon yang memberi manfaat kepada tubuh badan. Namun ia bukan baik untuk tubuh badan sahaja tetapi ia juga sangat terkenal dalam bidang kecantikan. Untuk pengetahuan anda, ikan tersebut mengandungi omega 3, asam amino, vitamin A, vitamin C dan antioksida baik untuk kesihatan kulit. 

CONTINUE READING
Donna