Currently Browsing: wajah

Dapatkan Bulu Mata & Kening Tebal Secara Alami Dengan Tip Mudah Ni

Hai cemburunya bila tengok bulu mata dan kening orang lain lebat. Tak payah dah susah-susah nak makeup tebal lepas tu pakai pula bulu mata palsu. Nanti bila buang je makeup terus muka macam hantu hiks! Sebenarnya anda tak perlu pun semua untuk menambahkan lagi kejelitaan pada wajah. 

CONTINUE READING

Betul Ke Sarang Burung Mampu Beri Wajah Kelihatan Awet Muda?

Begitulah ayat ‘free marketing’ dari kawan-kawan atau saudara terdekat kita untuk ajak mengamalkan minuman sarang burung. Tapi anda kena tahu, tak semua sarang burung kita boleh makan, jangan sarang burung pipit pula diambil buat minuman, aduuhhh..

CONTINUE READING

Patutlah Ramai Buat! Ini 4 Manfaat Akupunktur Untuk Kulit Muka

Sekali pandang proses rawatannya, memang agak ngeri! Ini kerana jarum akan dimasukkan khusus di wajah, bahagian kepala, muka dan leher. Untuk pengetahuan anda, walaupun ia kelihatan seperti berbahaya tetapi ia boleh membawa banyak manfaat kepada tubuh tambah lagi bagi yang menghidap penyakit seperti darah tinggi, sakit otot dan alahan. 

CONTINUE READING

Tak Mungkin Putih Dalam Masa Seminggu! Suplemen Pemutih Sebenarnya Pembunuh Senyap – Doktor Pakar

Masyarakat sekarang ni terlalu banyak dimomokkan dengan produk kecantikan pemutih kulit sehingga merasakan jika kulit anda gelap, anda tidak cantik! Kenapa perlu obsess untuk dapatkan kulit yang putih sehingga sanggup membahayakan kesihatan diri sendiri?

CONTINUE READING

Bosan Asyik Baring? Ajak Suami Cuba 4 Posisi Berdiri Yang Buat Anda Semakin Ketagih

Selalunya kalau anda atau suami yang ajak untuk bersama pada malam hari mesti rasa tak sabar nak masuk bilik kan hiks! Haa tapi jangan terburu-buru terus baring sebab hubungan intim ni boleh dilakukan dalam pelbagai posisi. Pernah terfikir tak untuk melakukannya dalam keadaan berdiri? Posisi berdiri ni sebenarnya membuatkan hubungan anda bersama suami semakin hangat dan lebih menarik tau. 

CONTINUE READING

Penting Ke Serum Untuk Kulit?

Kulit orang lain-lain, tak boleh samakan kulit wajah kita sama dengan orang lain sebab faktor pemakanan, gaya hidup, cuaca, dan suasana pekerjaan atau rumah dalam pembentukan tekstur kulit wajah kita. Itu yang ada sesetengah sesuai pakai krim tapi ada sebaliknya. Kalau pakai, mungkin lagi teruk. Bergantung pada kulit individu.

CONTINUE READING
Donna