Currently Browsing: viral

Rimas Kulit Kepala Masih Berkuping? Guna Tip Ini Untuk Hilangkannya

Ish mesti stres kan kalau asyik-asyik garu kepala je, nak berhadapan dengan orang pun tak selesa. Masalah kelemumur ni memang sering menjadi dilema buat kaum lelaki dan wanita tambah lagi jika ianya berkuping. Jangan dibiarkan, penting untuk anda menjaga imej dan penampilan diri agar sentiasa kelihatan bersih dan kemas. 

CONTINUE READING

Siap ‘Miming’ Lagu Hindustan! Netizen Lucu Lihat Gelagat Datuk Jaafar Onn Main TikTok

Tapi, bukan itu yang menjadi bualan utama kita, apa yang menarik perhatian kami lagi. Salah seorang pelakon dan pengacara, Datuk Jaafar Onn menjadi bualan ramai di media sosial apabila viral salah satu video TikTok dari akaunnya.

CONTINUE READING

Sebelum Beli Produk, Boleh Periksa Kulit Dulu Di Sephora Farenheit88!

Bila cakap bab make up, wanita mana yang tak suka kan? Yang mana malas nak bersolek pun paling tidak akan ada bedak asas dan lipstick dalam beg tangan. Dengan bersolek walau hanya secalit lipstick mampu membuatkan anda lebih yakin dan pastinya mampu mengubah penampilan sedia ada. 

CONTINUE READING

Anak Lelaki Ambil Masa Terlalu Lama Di Tandas? Mungkin Sebab Masalah ‘Phimosis’!

Adam kata sakit tiap kali masa buang air kecil tapi saya tengok tak ada apa apa pun. Eh, kenapa ye bila Adam kencing macam ada bengkak ke atau belon kat hujung? Selepas beberapi hari, Adam demam lagi dan kerap mengalami jangkitan di bahagian kemaluan. Masalah ini berterusan berbulan lamanya sehinggalah kami mendapatkan rawatan di hospital.

CONTINUE READING

Dilamar Untuk Kembali Ke Dunia Lakonan Tapi Puteri Balqis Tolak Tawaran Berlakon?

Bila kehidupannya yang susah sudah didedahkan menerusi program Bersamamu, ramailah yang datang membantu antaranya produksi A Aida Production yang melamar pelakon berusia 13 tahun ini untuk beraksi semula dalam lakon layar dalan sebuah telefilem berjudul Tiada Galang Ganti.

CONTINUE READING

Serai Ganti ‘Straw’ Plastik! Katanya Lebih Selamat Dan Bermanfaat Betul Ke?

Ramai diantara kita yang sudah terbiasa, apabila minum sahaja di mana-mana kedai atau restoran akan minta straw betul tak? Seperti mana yang anda tahu sudah umum penggunaan penyedut minuman plastik ini telah diberhentikan kerana ianya mengundang kesan buruk kepada masyarakat dan juga alam sekitar.

CONTINUE READING
Donna