Currently Browsing: usia

Boleh Ke Janin Dalam Kandungan Dengar Suara Kita?

Beliau turut menyatakan satu kajian telah membuktikan apabila bercakap-cakap dengan janin di dalam kandungan akan membantu perkembangan otak bayi untuk kemahiran bahasa dan pendengaran.

CONTINUE READING

Penting Sangat Ke Perbezaan Umur Dalam Perkahwinan?

Zaman sekarang ni kawin dengan lelaki muda salah tapi bila pilih lelaki tua cakap cinta hanya kerana harta pula. Haa dah tak pasal-pasal kena tuduh macam tu je. Donna faham, konsep untuk mengahwini seseorang yang lebih tua atau muda selalu menjadi isu sensitif untuk dibincangkan dalam kalangan kita.

CONTINUE READING

Bila Dah Cecah 3 Siri, 10 Rutin Ni Wajib Buat Setiap Hari

Jalan hidup setiap orang berbeza-beza. Kita tak boleh nak pertikaikan atau menghukum buku cerita mereka. Takut nanti, sibuk hal orang hidup kita pula yang tunggang-terbalik. Daripada sibuk menilai kisah orang, apa kata anda sibukkan diri lakukan 10 perkara ni untuk mengamalkan gaya hidup sihat sekaligus memberi kesihatan tubuh.

CONTINUE READING

Ini ‘Trick’ Terbaik Untuk Elak Tangan Nampak Tua Berbanding Muka

Berkedut dan berurat, oh no! Sudah menjadi fitrah wanita untuk kelihatan sentiasa cantik di hadapan orang lain namun kebanyakan diantara anda yang lebih mementingkan penjagaan wajah daripada bahagian lain seperti tangan dan kaki. Anda perlu sedar bahawa kulit tangan juga adalah bahagian yang sering diberi perhatian dari sudut mata pandangan orang lain ketika bercakap dengan anda.

CONTINUE READING

Kasihan! Dua Beradik Hidap Penyakit Pelik, Tua Sebelum Tiba Waktunya

Michiel dikesan menghidap penyakit itu ketika berusia lapan bulan manakala adiknya kira-kira tujuh minggu selepas dilahirkan. Kedua-duanya mengalami masalah keguguran rambut, tidak mempunyai gigi serta berat badan tidak bertambah.

CONTINUE READING

Nak Masuk Salun Pun Malu Sebab Rambut Beruban

Rambut merupakan mahkota utama kaum wanita samada bertudung atau tidak. Setiap wanita pasti menginginkan rambut yang sihat, indah berkilau serta mudah diurus tanpa sebarang masalah yang boleh menyebabkan rasa rendah diri. Oleh sebab itu, jika muncul uban di atas kepala pasti merunsingkan lebih-lebih lagi ia akan membuatkan anda nampak tua dari usia sebenar.

CONTINUE READING
Donna