Currently Browsing: trending

Rimas Kulit Kepala Masih Berkuping? Guna Tip Ini Untuk Hilangkannya

Ish mesti stres kan kalau asyik-asyik garu kepala je, nak berhadapan dengan orang pun tak selesa. Masalah kelemumur ni memang sering menjadi dilema buat kaum lelaki dan wanita tambah lagi jika ianya berkuping. Jangan dibiarkan, penting untuk anda menjaga imej dan penampilan diri agar sentiasa kelihatan bersih dan kemas. 

CONTINUE READING

Sebelum Beli Produk, Boleh Periksa Kulit Dulu Di Sephora Farenheit88!

Bila cakap bab make up, wanita mana yang tak suka kan? Yang mana malas nak bersolek pun paling tidak akan ada bedak asas dan lipstick dalam beg tangan. Dengan bersolek walau hanya secalit lipstick mampu membuatkan anda lebih yakin dan pastinya mampu mengubah penampilan sedia ada. 

CONTINUE READING

Anak Lelaki Ambil Masa Terlalu Lama Di Tandas? Mungkin Sebab Masalah ‘Phimosis’!

Adam kata sakit tiap kali masa buang air kecil tapi saya tengok tak ada apa apa pun. Eh, kenapa ye bila Adam kencing macam ada bengkak ke atau belon kat hujung? Selepas beberapi hari, Adam demam lagi dan kerap mengalami jangkitan di bahagian kemaluan. Masalah ini berterusan berbulan lamanya sehinggalah kami mendapatkan rawatan di hospital.

CONTINUE READING

Serai Ganti ‘Straw’ Plastik! Katanya Lebih Selamat Dan Bermanfaat Betul Ke?

Ramai diantara kita yang sudah terbiasa, apabila minum sahaja di mana-mana kedai atau restoran akan minta straw betul tak? Seperti mana yang anda tahu sudah umum penggunaan penyedut minuman plastik ini telah diberhentikan kerana ianya mengundang kesan buruk kepada masyarakat dan juga alam sekitar.

CONTINUE READING

“Terima Kasih Kerana Akhirnya Nampak Penulisan Puisi Puteri…”- Puteri Balqis Zahirkan Rasa Syukur

Akhirnya penulisan Puteri dibaca oleh ramai peminat, itu lah kata-kata seorang ibu yang menahan keperitan dan kesusahan bersama seorang anaknya yang merupakan pemenang Pelakon Wanita Terbaik (Drama) 2014, Puteri Balqis  berusia 13 tahun yang menghidap ‘penyakit hati’. 

CONTINUE READING

Kongsi Foto Dengan Suami, Kapsyen Faezah Elai Win Habis

Pelakon, Faezah Elai, 37, ada memuat naik sekeping foto bersama suami, Heykal Hanifah di laman Instagram pada Sabtu lalu. Menerusi perkongsian tersebut, pelakon drama Setelah Cinta Itu Pergi itu kelihatan begitu bahagia dikendong suami. Tidak kurang itu, kapsyen ditulisnya turut mencuri perhatian ramai.

CONTINUE READING
Donna