Currently Browsing: suami

Tak Semestinya Suami Je Kena Romantik, Isteri Perlu Bertindak Dulu

Nak mengharapkan pasangan kita je nak bersikap beromantik, tak boleh juga. Kadang-kala, kita sebagai isteri perlu bertindak terlebih dahulu. Jangan berkira siapa suka romantik. Buat je benda-benda yang romantik. Untuk kebaikan hubungan anda juga, bukan untuk hubungan orang lain.

CONTINUE READING

Lelaki Juga Punya Perasaan, Pujuk Dengan Cara Ini

Kalau kita merajuk, of course suami datang pujuk. Macam mana pula kalau suami kita merajuk? Takkan nak merajuk balik untuk dipujuk? Hello ladies! Suami awak tu manusia yang ada perasaan. Janganlah play victim.

CONTINUE READING

Betul Ke Wanita Boleh Mengandung Bila Mandi Kolam Yang Ada Sperma Lelaki?

“Pertama sekali, anda perlu tahu perbezaan sperma dan air mani kerana dua perkara ini adalah berbeza. Sperma adalah sejenis cecair yang kelihatan seperti berudu manakala air mani pula adalah cecair yang dikeluarkan oleh lelaki apabila sedang melakukan persetubuhan,” jelasnya.

CONTINUE READING

Salah Ke Kalau Berimaginasi Ketika Berjimak Dengan Pasangan?

Berimaginasi yang kami maksudkan ni bukan berimaginasi melakukan aksi-aksi yang kepelbagaian atau membayangkan membuat dalam suasana yang indah atau selesa tapi berimaginasi wajah individu lain.

CONTINUE READING

Isteri Derhaka Punca Daripada Suami?

Nak isteri baik, jadi suami baik. Nak isteri rajin, jadi suami yang ringan tulang bantu isteri buat kerja rumah. Nak isteri dengar kata, suami pun kena dengar kata dan hormat isteri tapi, dengar kata bukan bermaksud suami kena jadi ‘pak turut’ tapi perlu berfikiran rasional. Allah dah bagi akal, gunakan sebaik mungkin.

CONTINUE READING

Dulu Bagi ‘Hati’, Sekarang Sanggup Kongsi Buah Pinggang Pula Dengan Isteri

Dia turut meluahkan rasa gembiranya kerana inilah kejayaan terbesar dia buat isterinya dan turut berterima kasih buat semua yang mendoakan kesihatan mereka.

CONTINUE READING
Donna