Currently Browsing: serum

Malas Sekalipun, Kita Kena Tahu Turutan Pemakaian Krim Wajah Yang Betul

Bayangkan kalau tanya pasangan kita setiap hari soalan yang sama, tak ke lama kelamaan pasangan malas nak layan. Masatu mulalah timbul pergaduhan. Sebelum perkara tu terjadi, sebaiknya elakkan dengan ambil inisiatif bertindak sendiri untuk kulit kekal awet muda.

CONTINUE READING

Penting Ke Serum Untuk Kulit?

Kulit orang lain-lain, tak boleh samakan kulit wajah kita sama dengan orang lain sebab faktor pemakanan, gaya hidup, cuaca, dan suasana pekerjaan atau rumah dalam pembentukan tekstur kulit wajah kita. Itu yang ada sesetengah sesuai pakai krim tapi ada sebaliknya. Kalau pakai, mungkin lagi teruk. Bergantung pada kulit individu.

CONTINUE READING

Awas Jika Anda Ada Bintik Putih Ini Di Wajah!

Bila ada bintik putih bawah mata rasa macam nak picit je! Haa itu bukannya jerawat ye seperti yang ada sangkakan tapi ia adalah biji kolesterol atau lebih dikenali sebagai milia seeds . Walaupun dah guna pelbagai produk, masih tidak hilang? Haa jangan risau buat para wanita di luar sana kerana Donna akan kongsi kan pada anda cara mudah untuk hilangkannya. 

CONTINUE READING

Malu Celah Ketiak Hitam? Cuba Ikut Penjagaan Pelakon Jelita Ni

Malulah kalau suami atau kawan nampak bila kita angkat tangan. Belum lagi kalau tak potong bulu ketiak yang kerinting tu. Bau tu, Ya Rabbi, memang tak dapat nak bayangkan! Hm, habistu nak buat macam mana ni? Kalau potong bulu ketiak, nampak kulit ketiak hitam. Tak potong bulu, nampak geli pulak.

CONTINUE READING

Usia Wanita Bukan Penghalang Untuk Kekal Cantik

Eh ingat orang muda je ke nak tampil cantik dengan memakai skincare dan makeup mahal-mahal? Tapi kalau nak nampak berseri sentiasa tak semestinya pakai produk antarabangsa janji kena tahu caranya confirm letops!

CONTINUE READING
Donna