Currently Browsing: senang

Rasa Macam Di Kedai! Ini Resepi Tomyam Santai Thai Paling Sedap & Mudah

Hidangan tomyam memang sudah menjadi pilihan rakyat Malaysia gabungan rasa masam dan pedas membuatkan ramai yang menjadikan ia menu utama untuk makan malam. Bagi anda dan keluarga yang gemar sangat makan tomyam di kedai, apa kata anda cuba resepi ini tomyam santai thai yang sedap dan mudah untuk disediakan. 

CONTINUE READING

Cuba 3 Tip Ini Untuk Elak Iritasi Pada Kulit Ketika Mencukur

Ish kalau wanita ada bulu kaki lebat, mesti kena kecam betul tak? Lepas tu bila cik abang ajak bersama masa tu la baru nak terhegeh-hegeh capai pisau cukur dan bersihkan apa yang patut. Opps! Nanti dulu, untuk wanita bukan tak boleh mencukur tetapi kebiasaanya anda akan mengalami beberapa situasi yang tidak menyenangkan seperti iritasi dan keradangan kulit selepas mencukur. 

CONTINUE READING

Nak Kopi Lebih Nikmat Dan Kaw? Ini Cara Kreatif Yang Patut Anda Cuba

Kopi oh kopi, bila terjaga saja awal pagi mesti minuman ini juga yang dicarinya. Haa kopi ni bukan orang dah berusia je suka minum, zaman sekarang generasi muda pun suka menikmatinya tambah lagi aroma biji kopi yang memberi aura positif setiap kali anda bangun daripada tidur. 

CONTINUE READING

Gerenti Licin Pinggan! Resepi Masak Lemak Cili Api Pucuk Paku

Hari minggu kalau mak-mak singgah ke pasar pagi untuk membeli bahan masakan, pasti dapat lihat sayur-sayur segar antaranya pucuk paku. Bila sebut je pucuk paku terus terfikir nak buat masak lemak cili api, memang gerenti licin pinggan dibuatnya hiks! 

CONTINUE READING

Ingat Biasa-Biasa? Lelaki Belum Tentu Boleh Buat Tanggungjawab Wanita!

Hey, siapa kata wanita lemah? Jangan berani memandang rendah dengan keupayaan seorang wanita dan memandang enteng terhadap tanggungjawab wanita tau! Jika anda seorang wanita, berbanggalah kerana anda seorang yang hebat. 

CONTINUE READING

5 Sebab Mengapa Bank ‘Reject Loan’ Rumah Anda

Rancang dah lama nak beli rumah, tapi bila dapat sahaja keputusan daripada pihak bank kena 'reject' siapa tak sakit hati betul tak? Tambah lagi buat pasangan yang sudah lama berkahwin dan ingin mempunyai rumah sendiri bersama anak-anak memang sedih hati rasanya.

CONTINUE READING
Donna