Currently Browsing: semula jadi

Serai Ganti ‘Straw’ Plastik! Katanya Lebih Selamat Dan Bermanfaat Betul Ke?

Ramai diantara kita yang sudah terbiasa, apabila minum sahaja di mana-mana kedai atau restoran akan minta straw betul tak? Seperti mana yang anda tahu sudah umum penggunaan penyedut minuman plastik ini telah diberhentikan kerana ianya mengundang kesan buruk kepada masyarakat dan juga alam sekitar.

CONTINUE READING

Pakai 5 Bahan Ni Dah Boleh Buat Jus Kolesterol ‘Homemade’, Senang Je!

Dah cuba macam-macam supplement tapi kolesterol makin tinggi? Haa memang tak dapat dinafikan zaman sekarang ni terlalu banyak makanan yang sedap dan menarik sehingga ia menyebabkan anda tidak sedar bahawa makanan yang anda ambil setiap hari memberi kesan kepada tubuh badan dan menyebabkan risiko untuk mendapat penyakit lain lebih tinggi. 

CONTINUE READING

Wanita Bermisai Kelihatan Pelik? Guna Je Cara Semula Jadi Ni Kalau Nak Hilangkannya

Muka cantik, kulit dah gebu tapi bila tengok betul-betul muka dekat cermin, ish ada misai pula! Sebagai seorang wanita, penampilan dan imej amat penting untuk tampil kekal berseri dan sentiasa nampak cantik di mata orang lain. Donna pasti ada diantara anda yang pernah ditegur oleh rakan-rakan disebabkan ada misai di wajah, memang nampak tak 'cool' langsung okay! Bila dah kena tegur, mula la anda rasa tak yakin nak berhadapan dengan orang lain, nanti kalau cukur takut tumbuh lebih lebat pula. 

CONTINUE READING

Malu Dengan Suami Payudara Ada ‘Stretch Marks’? Bahan Ini Mampu Hilangkannya

Malunya rasa bila dah pakai baju tidur yang seksi depan hubby, tiba-tiba ditanya kenapa ada garis-garis halus di payudara. Alamak, hilang habis mood nak manja bersama. Tak kisah bahagian mana pun, tapi bila ada je stretch marks pasti ia adalah masalah paling besar buat wanita.

CONTINUE READING

Tak Perlu Makan Jamu, Lancarkan Kitaran Haid Secara Semula Jadi

Pernah tak anda berasa bimbang apabila kitaran haid datang secara tidak teratur?

CONTINUE READING
Donna