Currently Browsing: seksual

Suami Lebih ‘Tegang’ Sebelum Beraksi Jika Isteri Pandai Lakukan Teknik Ini!

Perbuatan oral seks terhadap suami atau lebih mudah difahami sebagai 'blowjob' merupakan teknik di atas katil yang pastinya mampu membuatkan suami lebih ghairah dan bersedia untuk menikmati tubuh anda. Bukan itu sahaja, dengan cara ini pasangan anda berada di  tahap maksimum untuk bersetubuh dengan lebih mesra. 

CONTINUE READING

Senang Je! Posisi Ini Menjadikan Malam Anda Bersama Suami Semakin ‘Panas’

Hari dah mula gelap badan pun semakin letih jadi waktu itu lah masa yang sesuai untuk anda dan pasangan beristirehat setelah seharian penat bekerja. Sebelum anda buat keputusan untuk tidur apa kata anda cuba posisi ini dengan suami untuk cetuskan aksi hangat yang lebih romantik.

CONTINUE READING

Bukan Unsur Mistik! Aroma Bunga Sundal Malam Mampu Buat Pasangan Lebih Ghairah

Sebut sahaja bunga harum sundal malam pasti ia akan mengingatkan anda tentang filem seram yang dibintangi oleh Maya Karin pada tahun 2004. Untuk pengetahuan anda, bunga ini tiada kena mengena dengan unsur mistik atau kisah seram pun dan ramai yang belum tahu bahawa kelebihan aroma bunga sundal malam ini amat bagus untuk hubungan suami isteri.

CONTINUE READING

Betul Ke Saiz Payudara Semakin Besar Jika Anda Tidak Memakai Bra?

Pernah rasa tak payudara anda 'lemas' dan berpeluh? Haa bila dah seharian asyik bertutup je mesti lega kan kalau di rumah anda tidak memakai bra tambah lagi bila tidak berbaju memang nikmat dan selesa. 

CONTINUE READING

Pakai Alatan Ini Ketika Hubungan Intim Terbukti Lebih Nikmat!

Tahu tak apa itu sex toy? Jika anda dan suami pernah menonton movie antarabangsa seperti Fifty Shades of Grey , mungkin ia tidak menjadi satu kejutan malah ia akan membuatkan anda dan pasangan semakin berasa ghairah untuk melakukan aktiviti di atas katil bersama. 

CONTINUE READING

Hilang Nafsu Makan! Wanita Kurus Perlu Berhenti Amalkan Minum ‘Chia Seed’

Bila bab nak cantik ni macam-macam perkara wanita sanggup lakukan sebagai contoh amalkan minuman jamu dan makan 'supplement'. Haa bukannya tak boleh nak amalkan semua tu, tapi anda perlu tahu kebaikan dan keburukannya walaupun ia terbukti berkesan dalam aspek kecantikan. 

CONTINUE READING
Donna