Currently Browsing: seksi

“Mak Mertua Tak Marah Ke?” – Izara Aishah Bidas Netizen Pertikai Penampilannya

Dirinya tetap menjadi perhatian orang ramai. Mana tidaknya, sudahlah cantik, berbakat pula tu. Kalau bab berfesyen memang nombor satu! Pakailah apa saja pun mesti vogue. Lagipun dirinya menantu kepada penyanyi hebat nombor satu tanah air, Dato’ Siti Nurhaliza, memang terpalit sekali la populariti tu.

CONTINUE READING

Potongan Rambut ‘Boy Cut’ Artis Hollywood Yang Seksi

Kita ni mana ada masa nak fefilling macam anak dara dulu. Banyak kerja rumah nak kena settle kan, lagi-lagi bila dah berumah tangga ni. Salah satu cara nak memudahkan diri kita jaga rambut adalah menggayakan rambut dengan potongan pendek.

CONTINUE READING

Betul Ke Suara Wanita Ketika Subur Lebih Menggoda?

Wanita yang cantik pasti menjadi daya tarikan buat para lelaki, tapi pernah tak anda terfikir bahawa suara wanita ketika waktu subur sebenarnya lebih menggoda berbanding biasa? Suara wanita mempunyai kekuatan yang tersendiri sehingga kerana ia mempunyai unsur sensual yang dapat menarik perhatian lelaki serta membuatkan mereka berasa ghairah. 

CONTINUE READING

Muat Naik Gambar ‘Baby Bump’, Netizen Gelar Anzalna Nasir Beyonce Malaysia

Berdasarkan kapsyen pelakon Dendam Aurora, dia memang ingin kelihatan Beyonce tapi disebabkan faktor perut yang semakin membesar, dia mengelarkan dirinya Beyoncit. Kelakarla Anzalna ni! Ahaks!

CONTINUE READING

Lemak Pada Punggung Boleh Elak Penyakit Kronik, Buat Wanita Lebih Bijak?

Perghhh…pertama kali berasa bangga punyai aset hebat ni. Opps! Selalunya, masyarakat kita ni sangat sensitif bila nak cerita tentang bahagian punggung atau pinggul wanita. Kalau tersalah cakap sikit, boleh dianggap sebagai topik seksual.

CONTINUE READING

Wanita Wajib Ada Sehelai Baju Tidur Menggiurkan. Ada Lebih Lagi Bagus!

Ramai wanita bersikap remeh terhadap pakaian untuk tidur yang dipakai.” Tidak kira samada untuk mengadakan hubungan intim bersama pasangan atau terus masuk tidur sekali pun. Lagi berumur seseorang itu, lagi ‘biasa-biasa’ pakaian tidurnya. Ada wanita yang hanya gemar mengenakan baju kelawar dan ada juga hanya berbaju T bersama kain batik terikat rapi. Sekali sekala apa […]

CONTINUE READING
Donna