Currently Browsing: sahabat

Aktiviti Yang ‘Simple’ & Seronok Bila Lepak Dengan Member Masa PKPB

Tapi, kalau selalu berinteraksi dengan kawan-kawan melalui alam maya saja, lama-lama mesti rasa tak seronok atau tak puas bersembang. Apa kata, hari cuti ni anda rancang bersama rakan-rakan anda untuk lepak bersama.

CONTINUE READING

“Guys! Abam Dah Tak Ada…” – Achey & Fad Tangisi Pemergian Sahabat Baik Mereka

Pemergiaan pelawak tanah air pastinya memberi impak besar dalam dunia industri tanah air lebih-lebih lagi Fad dan Achey. Sejak dari awal lagi mereka bertiga setia bersama. Semoga roh abam dicucuri rahmat.

CONTINUE READING

Guna Istilah ‘Sahabat’ Bila Nak Pinjam Duit, Tapi Liat Nak Bayar?

“Salam sahabat, maaf kacau aku nak pinjam duit ni, hujung bulan aku bayar”. Haa dalam ramai kawan-kawan anda mesti ada yang macam ni kan. Kadang-kadang bukan apa, bila dah lama berkawan ni mesti secara tidak langsung, bila mereka dalam kesusahan anda akan tolong tidak kira dari sudut apa pun. Jika ada duit lebih, anda tidak teragak-agak untuk beri pinjam kepada mereka. 

CONTINUE READING

Tak Mati Pun Kalau Anda Tak Ramai Kawan

Ketika anda susah dan bersedih, anda boleh bilang dengan jari siapa sahabat sejati sebenarnya yang sanggup menangis bersama.” Seronoknya alahai ada ramai kawan-kawan. Nak ajak teman membeli-belah senang, kalau jual barang pun laku, maklumlah kawan ramai, mesti ada yang nak beli. Betul ke lagi ramai kawan lagi sempurna hidup anda? Sebenarnya kan, lebih ramai kawan […]

CONTINUE READING

Cara Untuk Dapatkan Hubungan Yang Sihat Dengan Pasangan

Malangnya, tidak ramai di antara kita tidak tahu bagaimana untuk mendapat keharmonian dengan pasangan kerana kebanyakan mereka berfikir asalkan pasangan menerima mereka seadanya, itu sudah memadai. Walhal, banyak perkara lain lagi yang perlu dititik berat

CONTINUE READING
Donna