Currently Browsing: rutin

Jangan Syampu Je, Cuba Tambah Ekstrak Ini Untuk Rawat Rambut Bermasalah

Menurut pakar penjagaan rambut di New York, selepas cuci rambut dengan syampu kita akan gunakan conditioner rambut untuk memastikan rambut sihat dan wangi tapi sebaiknya gantikan dengan minyak atau bahan alami kerana ia tidak mempunyai sebarang bahan kimia dan memberi keberkesanan yang lebih baik.

CONTINUE READING

Tanpa Suntikan Dan Pembedahan, Guna Cara Paling Selamat Hilangkan Kedutan

Semata-mata nak cantik dan nampak sempurna, anda pun tidak teragak-agak untuk melakukan suntikan di muka. Ish beraninya! Donna faham, apabila usia semakin meningkat perkara yang paling ditakuti oleh ramai wanita adalah proses penuaan. Semua orang pasti akan mengalaminya nanti, tapi adakah anda sudah membuat persediaan yang lengkap tanpa memilih jalan berbahaya?

CONTINUE READING

Anak Kerap Terjaga Pada Waktu Malam? Ini Tip Tidur Nyenyak Untuk Si Manja

Sejak ada si manja ni badan asyik rasa letih dan mengantuk je, kadang-kadang rasa macam dah jadi zombie! Memang tidak dapat dinafikan bila dah anak ni maka komitmen pun semakin tinggi dengan nak uruskan hal  rumah dan melayan suami. Bayi kerap terjaga pada waktu malam ada perkara umum yang sering berlaku dan kebanyakan ramai para wanita di luar sana yang mengadu tidur cukup tidur dan tiada lagi istilah ‘beauty sleep’ sejak kelahiran si kecil. 

CONTINUE READING

Anda Nak Bercuti Dengan Tenang? Elak 5 Makanan Ini Sebelum Menaiki Kapal Terbang

Aktiviti melancong mesti lah sesuatu perkara yang menyeronokkan betul tak? Tapi kadang kala ramai di antara anda terlepas pandang atau memang remeh tentang keselamatan dan kesihatan sebelum berangkat ke destinasi yang hendak dituju. Kebiasaanya bagi yang bercuti dengan menaiki kapal terbang anda sering terlupa tentang pemakanan yang betul sebelum anda terbang menaiki pesawat. 

CONTINUE READING

Bukan Untuk Bersihkan Gigi Je Tapi Ubat Gigi Selesaikan Masalah Rutin Harian Anda

Kalau sebut tentang ubat gigi, mestilah untuk membersihkan gigi sahaja betul tak? Tapi rupa-rupanya banyak kelebihan ubat gigi yang boleh digunakan untuk membantu menyelesaikan masalah rutin harian anda. Dengan mengunakan cara ni, anda bukan sahaja boleh berjimat tapi dalam masa yang sama mampu mengembalikan barang anda seperti yang baru. 

CONTINUE READING

Bagi Wanita ‘Super Busy’, Ikut 3 Langkah Jaga Kulit Muka Ni. Serius Tak Susah Pun!

Tak perlu kusutkan kepala untuk pergi ke spa kecantikan, sebab Donna akan kongsikan kepada anda 3 tip penting untuk bebas daripada masalah jerawat dan muka yang kusam. Jom lihat langkah di bawah yang pastinya serius tak susah pun.

CONTINUE READING
Donna