Currently Browsing: rumahtangga

“Terima Kasih Sebab Pernah Bahagiakan Saya,”- Mahligai Cinta Alha Alfa Musnah

Tidak mengapa, semoga dia berjumpa pasangan yang betul-betul memahami kehendaknya. Maafkan saya kerana gagal mengemudi bahtera ini ke syurga. Saya kena terus kuat mnempuh ujian Allah ini

CONTINUE READING

Lelaki & Wanita : Tiada Istilah Kawan Baik?

Ia tidak menjadi tanda tanya jika yang dikatakan kawan baik itu adalah sama jantina. Dalam mana-mana hubungan, pasti akan wujud rasa cemburu tanpa dijangka, kadangkala ianya terjadi bila anda sedar mahupun tidak. Rasa tersebut timbul kerana anda takut kehilangan orang yang anda sayang tidak kira sama ada hubungan tersebut semasa bercinta, bertunang mahupun sudah menjadi suami isteri. 

CONTINUE READING

Kerap Bawa Bayi Keluar Malam Punca Perkembangan Anak Terjejas

Bila tengok anak ‘behave’ je, mulalah anda merasakan ia kelihatan seperti tiada masalah untuk bawa mereka keluar dan terus menganggap ia sebagai lampu hijau untuk menikmati aktiviti malam seperti yang anda inginkan. Anda ibu bapa yang macam ni ke?

CONTINUE READING

Dugaan Betul, Tiba-Tiba Rasa Nak Putus Tunang? Wanita Baca Ni Dulu…

Perasan tak kebanyakan pasangan yang belum berkahwin masa bercinta memang sweet habis, kalau bergaduh pun tak lama. Tapi bila dah sampai satu tahap tempoh bertunang anda semakin ragu-ragu dengan pasangan anda. Sebenarnya bukan anda berubah hati atau ingin mencari lain tetapi bila anda dan pasangan berada dalam keadaan untuk membina masjid dan menghalalkan hubungan sudah tentu akan ada yang tidak suka akan perbuatan ini. 

CONTINUE READING

Dapat Isteri Tak Pandai Masak Jangan Mengeluh, Suami Patut Buat Cara Ni!

Perasan tak bila dah kahwin, kebanyakan para suami akan mengalami kenaikan berat badan secara mendadak. Bak kata orang, isteri pandai jaga makan memang cepat lah naik badan hiks! Donna faham, mana-mana lelaki pasti mahukan seorang isteri yang mahir dalam pengurusan di dapur dan tahu masak untuk lauk kegemaran pasanganya. 

CONTINUE READING

Pilih Rumah Atau Kereta? Jangan Fikir Nak Nampak Hebat Di Mata Orang Je

Rumah atau kereta? Kedua-duanya mempunyai harga yang sangat mahal, tambah pula dengan ekonomi zaman sekarang sampai ada yang ikat perut untuk memilikinya satu hari nanti. Donna pasti ia bukan lah sesuatu perkara yang mustahil untuk dikecapi tapi ia melibatkan perancangan dan keputusan yang betul bagi mengelakkan anda tidak tersilap langkah. 

CONTINUE READING
Donna