Currently Browsing: rozita che wan

Tiada Lagi Istilah Muka Putih Tangan Hitam, Guna Je 4 Bahan Ni!

Alamak malunya! Masalah besar jika wanita mempunyai muka putih tangan hitam, pasti akan ditegur oleh kawan-kawan. Mana tidaknya, tangan ni hari-hari terkena cahaya matahari lepas tu ditambah pula dengan tidak memakai krim pelindung matahari makin berkilat lah tangan tu. 

CONTINUE READING

Jom Amalkan ‘Milkshake’ Betik Muda Kalau Nak Payudara Yang Besar & Mantap!

Donna faham pasti ada diantara anda yang pernah ditegur oleh cik abang apabila memiliki payudara yang kecil. Ish siapa je yang tak makan hati betul tak? Kalau nak makan supplement untuk besarkan payudara mungkin anda akan takut jika sekiranya terdapat kesan sampingan. 

CONTINUE READING

Berhenti Letak Harapan Tinggi Dalam Perkahwinan, Lebih Baik ‘Enjoy The Moment’!

Sifat wanita memang tak lari daripada 'perfection' dan sangat terperinci orangnya. Begitu juga dengan sebuah perkahwinan, kebanyakan wanita sering meletakkan high expectation berbanding kaum lelaki. Haa sebab itu lah wanita mudah kecewa, percaya tak? Ini kerana apabila sesuatu hubungan tidak berjalan dengar lancar, maka diri sendiri yang makan hati. 

CONTINUE READING

Penting Sangat Ke Perbezaan Umur Dalam Perkahwinan?

Zaman sekarang ni kawin dengan lelaki muda salah tapi bila pilih lelaki tua cakap cinta hanya kerana harta pula. Haa dah tak pasal-pasal kena tuduh macam tu je. Donna faham, konsep untuk mengahwini seseorang yang lebih tua atau muda selalu menjadi isu sensitif untuk dibincangkan dalam kalangan kita.

CONTINUE READING

Meramas Manja Di Awal Pagi? Tiada Suami Yang Akan Menolak Kejutan Ini

Well it's normal! Pernah tak anda terlihat pasangan tua yang masih bermesra sehingga kini, pasti ada rahsia disebaliknya betul tak? Sebenarnya tiada rahsia pun, cuma anda atau pasangan kena berusaha untuk beri kejutan dalam apa jua cara bagi mengembalikan kehangatan ketika bersama. Baru lah rumahtangga tak goyah dan dapat perhatian sepenuhnya! Nak tahu macam mana caranya, jom lihat perkongsian di bawah. 

CONTINUE READING

Betul Ke Aura Ibu Tunggal Mampu Pikat Lelaki Bujang?

Cuba anda tanya mana-mana lelaki, antara janda atau anak dara yang mana satu pilihan idaman hati? Mungkin soalan tersebut mudah untuk dijawab dan berkemungkinan ramai yang lebih cenderung untuk memilih anak dara sebagai pasangan hidup. Mesti lah nak yang 'fresh' katanya! 

CONTINUE READING
Donna