Currently Browsing: resipi

Pedas & Menyengat! Keli Gulai Lemak Cili Hijau Campak-Campak Pun Sedap

Sekarang, sis nak kongsikan satu menu yang mudah je. Orang tua-tua kata campak-campak je! Macam mana masak level campak-campak tu, jom tengok bahan dan cara penyediaan Ikan Keli Masak Gulai Lemak Cili Hijau.

CONTINUE READING

Resipi Sambal Ayam Penyet Versi Melayu!

Kami nak kongsikan dengan anda resipi sambal ayam penyet versi melayu. Kenapa kami kata versi melayu?  Sebab bahan dan cara penyediannya lain sikit dari sambal ayam penyet versi indonesia yang asal. Jom lihat bahan-bahan dan cara penyediaannya, pasti anda akan faham mengapa, ihiks!

CONTINUE READING

Hanya 5 Bahan Ni Je, Puding Caramel Anda ‘Confirm’ Rasa Manis Manja & Lembut!

Tapi, kalau chuols ikut puding caramel cara kami, kos dapat dijimatkan serta rasa puding pun manis-manis manja gitchew!

CONTINUE READING

Tiada Lagi Sesi Makan Bersama, Akhirnya Video Masak Sugu Pavithra Dimuatnaik!

Dalam video mereka yang terbaru ini ada sedikit kelainan. Kepada yang menonton sehingga tamat video masakan Sugu Pavithra pastikan akan melihat mereka sekeluarga menikmati hidangan tersebut bersama anak-anak tetapi, kali ini tidak.

CONTINUE READING

Sedap & Pedas Menyucuk! Jom Cuba Resipi Perapan Ayam Untuk BBQ

kay jom tengok bahan apa yang dimasukkan dalam perapan ayam hari tu. Oh! Sebelum tu, Donna nak bagi tahu siap-siap yang resipi ini tak guna pun bawang dan cili kisar semua tu sebab itu perapan untuk menggoreng.

CONTINUE READING

Resipi Gulai Tempoyak Patin Lain Dari Yang Lain

Banyak beza reipi kali kali ini dengan resipi yang anda biasa buat. Kita guna daun berlainan dan..

CONTINUE READING
Donna