Currently Browsing: resipi

Hanya 5 Bahan Ni Je, Puding Caramel Anda ‘Confirm’ Rasa Manis Manja & Lembut!

Tapi, kalau chuols ikut puding caramel cara kami, kos dapat dijimatkan serta rasa puding pun manis-manis manja gitchew!

CONTINUE READING

Tiada Lagi Sesi Makan Bersama, Akhirnya Video Masak Sugu Pavithra Dimuatnaik!

Dalam video mereka yang terbaru ini ada sedikit kelainan. Kepada yang menonton sehingga tamat video masakan Sugu Pavithra pastikan akan melihat mereka sekeluarga menikmati hidangan tersebut bersama anak-anak tetapi, kali ini tidak.

CONTINUE READING

Sedap & Pedas Menyucuk! Jom Cuba Resipi Perapan Ayam Untuk BBQ

kay jom tengok bahan apa yang dimasukkan dalam perapan ayam hari tu. Oh! Sebelum tu, Donna nak bagi tahu siap-siap yang resipi ini tak guna pun bawang dan cili kisar semua tu sebab itu perapan untuk menggoreng.

CONTINUE READING

Resipi Gulai Tempoyak Patin Lain Dari Yang Lain

Banyak beza reipi kali kali ini dengan resipi yang anda biasa buat. Kita guna daun berlainan dan..

CONTINUE READING

Hidangan Mudah! Timun Goreng Masak Udang Telur

Resipi yang kami perkenalkan adalah, timun goreng masak udang telur. Bunyi pelik kan? Tapi percayalah, kalau makan dengan nasi panas-panas dengan sambal belacan confirm terasa di awang-awangan, gitchew!

CONTINUE READING

Dah Dapat ‘Gaji’, Sugu Pavithra Kata Tak Sampai RM 144,000?

Oh My God! Dengan hanya bermodalkan keikhlasan, kejujuran dalam berkongsi video masakan, anda boleh dapat gaji sampai beratus ribu ringgit???

CONTINUE READING
Donna