Currently Browsing: rajin

Mitos Hilangkan Liang Pori Salah! Ini Tip Guna Bahan Semula Jadi Untuk Mengecilkannya

Zaman sekarang ni ramai wanita yang sanggup melakukan rawatan di klinik kecantikan untuk mendapatkan wajah yang licin dan putih. Kalau boleh nak nampak seperti wanita Korea sehingga tiada liang pori yang tidak kelihatan pada wajah. Tapi disebabkan faktor umur, kebanyakannya mengalami liang pori yang semakin membesar dan menjadikan wajah semakin kusam dan tidak bermaya. 

CONTINUE READING

Dapat Isteri Tak Pandai Masak Jangan Mengeluh, Suami Patut Buat Cara Ni!

Perasan tak bila dah kahwin, kebanyakan para suami akan mengalami kenaikan berat badan secara mendadak. Bak kata orang, isteri pandai jaga makan memang cepat lah naik badan hiks! Donna faham, mana-mana lelaki pasti mahukan seorang isteri yang mahir dalam pengurusan di dapur dan tahu masak untuk lauk kegemaran pasanganya. 

CONTINUE READING

Rajin Masak Tapi Malas Kemas Dapur? Baca Trik Ni Untuk Penyelesaian

Percaya tak ramai diantara kita yang rajin masak tapi malas kemas dapur? Haa bab mengemas dapur ni memang 'liat' sikit nak buat tambah lagi jika anda selesai memasak untuk hidangan yang banyak. Setiap ruang dalam kediaman anda, semestinya mempunyai susun atur yang tersendiri tidak kira sama di ruang tamu atau pun dapur. 

CONTINUE READING

Bukan MLM, Ini Cara Lain Untuk Duit Terbang Ke Poket Kita

Alahai duit keluar macam air, tapi masuk macam kura-kura. Susahlah macam ni,” Dulu, ramai yang mempercayai Multi Level Marketing (MLM) di mana kononnya siapa saja melabur duit dalam pemasaran sistem piramid ini, akan meraih keuntungan duit yang berkepuk-kepuk dalam masa yang singkat. Siapa tak nak kan? Tapi, oleh kerana zaman sekarang ini ramai yang sudah berfikiran […]

CONTINUE READING
Donna