Currently Browsing: raja buah

5 Kebaikkan Durian Untuk Ibu Menyusu

Mesti ada yang tak percaya kan? Terdapat 5 kelebihan yang boleh diperolehi oleh buah durian ini sebenarnya. Mari Donna terangkan kepada anda semua.

CONTINUE READING

Bukan Biasa-Biasa! Sekarang Dah Ada Deodoran Bau Durian Pula

Selain itu, deodoran tersebut dikatakan terbukti berkesan untuk memastikan kesihatan ketiak anda. Bezanya dengan deodoran biasa, bau harum deodoran durian ini bebas parabens dan bahan kimia lain yang boleh menjejaskan hormon. 

CONTINUE READING

Isi Durian Mengkar? Jangan Buang! Kita Buat Cekodok

Jangan dibuang isi durian yang mengkar tu. Manfaat seboleh yang mungkin isi raja buah tu dengan bancuh buat buat cekodok durian. Ha.. Mesti ada pembaca Donna pelik, macam mana buat cekodok durian? Goreng sekali dengan biji sekali ke? Ha, jom ikut resipi yang kami kongsikan ni…

CONTINUE READING

Bagi Yang ‘Hantu Durian’, Ini Lokasi Terbaik Wajib Anda Pergi!

Bau yang mengancam, isi kuning yang memikat haih tak lain tak bukan buah durian lah, memang rugi habis siapa yang tak boleh makan tu hiks! Bagi pencinta durian ni mesti anda tercari-cari dimana port terbaik untuk dapatkan durian yang sedap dan murah kan? Maklumlah kalau nak makan durian kadang-kadang kena tengok bajet cukup ke tak sebab durian ni kalau makan sebiji memang tak cukup, nanti ada pula yang ketagih. 

CONTINUE READING
Donna