Currently Browsing: putih

Macam Mana Nak Dapatkan Kulit ‘Glowing’?

Tak mustahil kulit gadis Malaysia boleh sama level dengan artis selebriti korea tau? Haa, mesti ada yang kata sis merepek kan? Mana ada merepek, sis cakap benda betul tapi anda kena ikut syarat dan pantang larang yang sis kongsikan ni.

CONTINUE READING

Tiada Lagi Istilah Muka Putih Tangan Hitam, Guna Je 4 Bahan Ni!

Alamak malunya! Masalah besar jika wanita mempunyai muka putih tangan hitam, pasti akan ditegur oleh kawan-kawan. Mana tidaknya, tangan ni hari-hari terkena cahaya matahari lepas tu ditambah pula dengan tidak memakai krim pelindung matahari makin berkilat lah tangan tu. 

CONTINUE READING

Wang Hantaran Dirahsiakan, Emma Maembong Sah Bergelar Isteri

Alhamdulillah dengan sekali lafaz akhirnya persoalan dan tanda tanya di dalam hati peminat Emma Maembong terlerai. Pelakon wanita yang berusia 27 tahun ini kini telah sah bergelar seorang isteri kepada juruterbang iaitu Muhammad Shazli Azhar pada sebuah majlis tertutup di Bukit Damansara jam 11.58 pagi tadi. 

CONTINUE READING

Berita Gembira Buat Kaum Wanita! Jagung Manis Mampu Rawat Tekstur Kulit Anda

Kenapa jagung manis? Tak semua orang sukakannya, tapi untuk kaum wanita yang ingin mendapatkan kulit cantik serta berseri anda perlu tahu bawa ia adalah kumpulan sayuran yang mempunyai nutrisi amat baik untuk tubuh badan dan kulit. Bagi penghidap diabetes, jagung manis sesuai untuk diamalkan kerana ia mengandungi kandungan vitamin C dan kaya dengan serat. 

CONTINUE READING

Patutlah Ramai Buat! Ini 4 Manfaat Akupunktur Untuk Kulit Muka

Sekali pandang proses rawatannya, memang agak ngeri! Ini kerana jarum akan dimasukkan khusus di wajah, bahagian kepala, muka dan leher. Untuk pengetahuan anda, walaupun ia kelihatan seperti berbahaya tetapi ia boleh membawa banyak manfaat kepada tubuh tambah lagi bagi yang menghidap penyakit seperti darah tinggi, sakit otot dan alahan. 

CONTINUE READING

Nak Tahu Badan Cukup Air Atau Tak? Cek Warna Air Kencing Anda

Badan kita ni nak guna lama. Jadi, untuk badan kekal sihat, kenalah imbangkan jumlah air masak. Dengan cara mana? Baca warna air kencing. Mungkin perkongsian ini sesetengah pembaca Donna dah tahu tapi kami yakin masih ada sesetengah lagi yang tak tahu pengetahuan am ni.

CONTINUE READING
Donna