Currently Browsing: posisi

Boleh Jadi Penyebab Kematian Kalau Posisi Tidur Bayi Tak Betul

Bagaimanapun, setiap posisi tidur mereka perlu diberi perhatian. Jangan biarkan anak tidur walau dalam keadaan posisi diluar kebiasaan kerana menurut salah seorang doktor perubatan, Dr. Nimelesh, kemungkinan besar boleh menjadi punca kematian bayi secara mengejut atau dipanggil Sudden Infant Death Syndrome (SIDS).

CONTINUE READING

Suami Lebih ‘Tegang’ Sebelum Beraksi Jika Isteri Pandai Lakukan Teknik Ini!

Perbuatan oral seks terhadap suami atau lebih mudah difahami sebagai 'blowjob' merupakan teknik di atas katil yang pastinya mampu membuatkan suami lebih ghairah dan bersedia untuk menikmati tubuh anda. Bukan itu sahaja, dengan cara ini pasangan anda berada di  tahap maksimum untuk bersetubuh dengan lebih mesra. 

CONTINUE READING

Senang Je! Posisi Ini Menjadikan Malam Anda Bersama Suami Semakin ‘Panas’

Hari dah mula gelap badan pun semakin letih jadi waktu itu lah masa yang sesuai untuk anda dan pasangan beristirehat setelah seharian penat bekerja. Sebelum anda buat keputusan untuk tidur apa kata anda cuba posisi ini dengan suami untuk cetuskan aksi hangat yang lebih romantik.

CONTINUE READING

Kalau Tak Nak Tergelincir Jatuh, Elakkan ‘Posisi Shower’ Ini Dengan Pasangan

Bila buat dalam bilik air, anda kena ingat yang kawasannya agak berbahaya sedikit kerana licin. Jadi ada beberapa posisi yang harus dielakkan untuk mengelakkan kecederaan yang berlaku. Bayangkan tengah sedap-sedap melayan perasaan dan sentuhan, tiba-tiba terjelupuk!

CONTINUE READING

Merajuk Dengan Pasangan? Ini Posisi Tidur Paling Romantik Untuk Baiki Hubungan Suami Isteri

Rumahtangga mana yang tidak bergolak, kadang-kadang ada sahaja pasangan yang gaduh setiap hari sampai ada diantara anda yang terasa hati. Mungkin bergaduh adalah perkara umum dalam perkahwinan tapi kalau masing-masing tidak ada usaha untuk memujuk pasangan haa bahaya tu kerana ia boleh mengeruhkan lagi keadaan. Apa kata anda semarakkan semula hubungan dengan mengubah posisi tidur apabila bersama suami. 

CONTINUE READING

Jangan Biarkan Serabut! Suami Pun Kena ‘Kemaskan Bawah Tu’ Barulah Isteri Nak Selalu

Alamak bila hubby dah bagi hint nak ajak bersama cepat-cepat si isteri bersihkan segala bulu yang ada baru lah nampak bersih. Mencukur bulu kemaluan bukan sahaja untuk menjaga kebersihan malah ia dapat memberi keselesaaan semasa melakukan hubungan seks. Opps! Nanti dulu, takkan kaum Hawa je yang nak kena jaga di bahagian bawah tu macam mana pula dengan si suami? Tak sanggup tengok dibuatnya hiks. 

CONTINUE READING
Donna