Currently Browsing: perut

3 Cara Mudah Ni Je Boleh Singkirkan Lemak Bawah Perut

Cukup tidak selesa apabila kelihatan perut lebih meninggi daripada bahagian dada. Mulalah masalah tidak mempunyai keyakinan diri muncul dan nak pakai apa pun rasa tak best!

CONTINUE READING

Betul Ke Nasi Yang Dipanaskan Penyebab Keracunan Makanan?

Bukankah lebih baik kalau kita tahu bajet untuk berapa orang makan. Elakkan masak lebih kecuali jumlah isi rumah ramai dari kebiasaan. Tak apa tak cukup sebab boleh masak lagi tapi kalau lebih dan panaskan. Agak-agak elok tak untuk kesihatan?

CONTINUE READING

Najis Berdarah Petanda Jelas Perlu Jalani Rawatan, Elak Kanser Kolon

Cuba anda bayangkan satu hari anda nampak dekat mangkuk tandas tu penuh dengan darah, mesti takut kan? Lepas tu mula anda akan mula buat andaian sendiri. Setiap kali buang air besar yang bercampur darah masing-masing akan bercakap tentang kesan pengambilan makanan pedas atau disebabkan perut dalam keadaan yang tidak baik.

CONTINUE READING

Perut Buncit Nampak Tidak Menarik, Amalkan Ini Untuk Bantu Anda Hilangkannya

Waktu yang paling seronok bila di pejabat adalah waktu lunch hour betul tak? Masa tu lah kawan-kawan akan ajak anda pergi menjamu selera dengan makanan yang sedap sampai kembung perut dibuatnya! Tapi apa yang tak bestnya bila perut dah kedepan anda akan mula rasa tidak selesa. Anda perlu tahu perut adalah bahagian yang paling elastik dan dan mudah regang. Sebab tu bila anda makan banyak sahaja perut anda akan mula menjadi buncit

CONTINUE READING

Urgh! Sekali Makan Nak lagi, Ini Senarai Ayam Yang Menjadi Tumpuan!

Kalau kita tengok orang yang gemar makan makanan pedas ni fuh! Kita yang tengok ni pun takut. Lagi pedas, lagi berselera mereka makan. Peluh menitis dari dahi pun dah tak kisah. Silap-silap kita yang tak lapar ni pun, terus rasa lapar balik, alahai!

CONTINUE READING

Pakar Nutrisi Kongsi Waktu Terbaik Untuk Sarapan Pagi

Donna pasti, ramai di luar sana yang tahu bahawa pengambilan sarapan adalah penting untuk memastikan anda mula kan dengan mood yang baik dan dapat meningkatkan tenaga di pagi hari. Tapi penting sangat ke untuk pastikan bila waktu terbaik untuk sarapan? Haa jawapannya yes sangat penting!

CONTINUE READING
Donna