Currently Browsing: personaliti

Janna Nick Kini Mengerjakan Umrah

Pelakon dan pengacara Janna Nick pada 24 Januari 2020 telah selamat berangkat ke Tanah Suci untuk menunaikan ibadah umrah. Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner, 25, memaklumkan bahawa dia pergi menunaikan umrah bersama ahli keluarganya.

CONTINUE READING

Bila Dah Tahun 2020 Ni, Cuba Tinggalkan 8 Perkara Ni

Bayangkan, bagaimana sesebuah negara kelihatan maju jika mentaliti dan sikap rakyat masih di takak zaman 70-an?Jadi, kita sendiri cuba ambil inisiatif untuk mengubah personaliti dan cara kita berfikir. Percayalah, serba-sedikit akan beri impak pada perkembangan negara. Antara perkara yang patut anda ubah dan tinggalkan bila dah masuk tahun 2020 ni adalah…

CONTINUE READING

Rahsia Perwatakan Wanita Disebalik Bantal Ketika Tidur

Kalau nak tidur kebiasaanya mesti akan ada bantal di sisi anda betul tak? Bila dah selalu tidur ada bantal baru lah lena je waktu tidur anda, siap sedap peluk bantal yang empuk tu hiks! Bukan kanak-kanak je yang ada bantal ‘busuk’ setiap kali ingin masuk tidur, tapi memang tidak dapat dinafikan golongan yang berusia pun masih ada bantal kegemarannya. 

CONTINUE READING

Bila 13 Tahun Dah Tak Bercinta, Wanita Ini Sanggup Terima Cinta Suami Orang

Untuk mencari pasangan hidup bukan perkara mudah sebenarnya kerana usai saja akad, individu itulah yang akan hidup dengan kita berpuluh tahun lamanya hingga ke hari tua. Tidak hairanlah, ada yang membujang hingga umur 30-an kerana menantikan pasangan yang betul-betul menepati citarasa mereka tapi jangan terlalu memilih pula sebab tak ada manusia yang sempurna.

CONTINUE READING

Ibu Bapa Perlu Terap Sikap Sopan Ini Pada Si Kecil

Sebaiknya, apabila mereka sudah mencapai usia setahun lebih nak masuk dua tahun tu, kita dah boleh mula mengajar mereka sikap bersopan-santun dengan orang. Melentur buluh biarlah dari rebung, betul tak? Jangan ingat si manja tak faham kerana sebenarnya fasa inilah sikap mereka mudah untuk dibentuk.

CONTINUE READING

Diet Atau Senaman, Mana Lagi Berkesan Untuk Turunkan Berat Badan?

Donna faham nak turunkan berat badan ni bukanlah sesuatu perkara yang mudah. Kadang-kadang tengok orang lain diet dan bersenam dalam jangka masa pendek terus dapat bentuk badan yang ideal. Jealous tau! Pasti anda sering tertanya-tanya sama ada diet dan bersenam perlu dilakukan secara serentak atau yang mana satu lebih berkesan? 

CONTINUE READING
Donna