Currently Browsing: personaliti

Rahsia Perwatakan Wanita Disebalik Bantal Ketika Tidur

Kalau nak tidur kebiasaanya mesti akan ada bantal di sisi anda betul tak? Bila dah selalu tidur ada bantal baru lah lena je waktu tidur anda, siap sedap peluk bantal yang empuk tu hiks! Bukan kanak-kanak je yang ada bantal ‘busuk’ setiap kali ingin masuk tidur, tapi memang tidak dapat dinafikan golongan yang berusia pun masih ada bantal kegemarannya. 

CONTINUE READING

Bila 13 Tahun Dah Tak Bercinta, Wanita Ini Sanggup Terima Cinta Suami Orang

Untuk mencari pasangan hidup bukan perkara mudah sebenarnya kerana usai saja akad, individu itulah yang akan hidup dengan kita berpuluh tahun lamanya hingga ke hari tua. Tidak hairanlah, ada yang membujang hingga umur 30-an kerana menantikan pasangan yang betul-betul menepati citarasa mereka tapi jangan terlalu memilih pula sebab tak ada manusia yang sempurna.

CONTINUE READING

Ibu Bapa Perlu Terap Sikap Sopan Ini Pada Si Kecil

Sebaiknya, apabila mereka sudah mencapai usia setahun lebih nak masuk dua tahun tu, kita dah boleh mula mengajar mereka sikap bersopan-santun dengan orang. Melentur buluh biarlah dari rebung, betul tak? Jangan ingat si manja tak faham kerana sebenarnya fasa inilah sikap mereka mudah untuk dibentuk.

CONTINUE READING

Diet Atau Senaman, Mana Lagi Berkesan Untuk Turunkan Berat Badan?

Donna faham nak turunkan berat badan ni bukanlah sesuatu perkara yang mudah. Kadang-kadang tengok orang lain diet dan bersenam dalam jangka masa pendek terus dapat bentuk badan yang ideal. Jealous tau! Pasti anda sering tertanya-tanya sama ada diet dan bersenam perlu dilakukan secara serentak atau yang mana satu lebih berkesan? 

CONTINUE READING

Tertunjuk Perangainya Sebenar, Sherry Al-Hadad Buat Lisa Surihani Hilang Ayu

Baru-baru ini seorang pengguna twitter telah membongkarkan sisi Lisa yang sebenar. Apalah yang Lisa dah buat ni? Jom lihat video pendek berikut menerusi sebuah rancangan The Sherry Show yang menampilkan artis jemputan iaitu Lisa Surhani dan Adibah Noor. Mesti anda semua pun tak sangka Lisa berkelakuan begitu.

CONTINUE READING

Nak Tambat Hati, Isteri Kena Tahu Warna ‘Favourite’ Suami

Kalau nampak je lelaki pakai baju warna hitam, mesti cair! Sebab apa? Mungkin ramai wanita yang menggangap lelaki yang memakai baju warna hitam adalah lelaki sejati.

CONTINUE READING
Donna