Currently Browsing: perbedahan

Kerana Tak Vaksin, Lelaki Ini Dibawa Ke Bilik Bedah Gara-Gara Gigitan Kucing

Tapi, kalau mereka terancam sudah semestinya mereka akan memepertahankan diri mereka dengan mecakar atau mengigit. Kalau bernasib malang, berkemungkinan anda boleh dikerjakan ke hospital akibat luka dari kucing. Lihat sajalah nasib pemuda ini yang perlu membuat perbedahan akibat digigit oleh kucing yang tak divaksin.

CONTINUE READING

Comel! Lihat Keadaan Fizikal Adik Ainul Lepas 6 Bulan Perbedahan ‘Germ Cell Tumor’

Pasti ramai yang dah lama tak dengar berita tentang adik Ainul kan? Sihat ke tidak lah dia tu. Macam manalah perkembangan si comel tu. Bagi yang tak tahu, jom tengok keadaan fizikal adik Ainul yang terbaru. Dah boleh duduk tau! Siap ada gambar pakai tudung lagi. Comel je!

CONTINUE READING

Video Selepas Perbedahan Tumor Adik Ainul Mardhiah Berjaya Dikeluarkan

Siapa sangka bila ada yang menyangka keadaan Ainul Mardhiah tidak dapat diselamatkan tapi, dengan kuasa Allah dan doa orang ramai serta kemahiran dari doktor pakar. Tumor dari mulut adik Ainul sudah selamat dikeluarkan. Semoga bayi berusia 9 bulan itu dapat menjalani kehidupan seperti biasa. 

CONTINUE READING
Donna