Currently Browsing: perasaan

Bila 13 Tahun Dah Tak Bercinta, Wanita Ini Sanggup Terima Cinta Suami Orang

Untuk mencari pasangan hidup bukan perkara mudah sebenarnya kerana usai saja akad, individu itulah yang akan hidup dengan kita berpuluh tahun lamanya hingga ke hari tua. Tidak hairanlah, ada yang membujang hingga umur 30-an kerana menantikan pasangan yang betul-betul menepati citarasa mereka tapi jangan terlalu memilih pula sebab tak ada manusia yang sempurna.

CONTINUE READING

5 Kali Suami Kantoi Curang, Wanita Ini Bertahan Sepanjang 25 Tahun Perkahwinan

“Kes kelima, berlaku 3 tahun yang lepas di mana suami saya kantoi tidur dengan pelacur. Perkara ini terbongkar apabila kawan baiknya sendiri memberitahu perlakuan suami saya di belakang saya. Pada mulanya saya tak nak percaya pun sebab mungkin dia nak membuat cerita supaya rumah tangga kami retak tapi bila saya bertanya sama ada betul atau tidak, suami saya tidak mengiyakan dan tidak menidakkan cuma dia menjawab, itu cerita lama,”

CONTINUE READING

Dalam Rumah Tangga Wajib Amalkan Tip 4D

Sebenarnya 4D ni ada istilah lain. Mesti nak tahu kan apa 4D ni? Baiklah, kami kongsikan. Konsep 4D dalam rumah tangga ni Donna tahu selepas menghadiri salah satu khursus perkahwinan di masjid Puncak Alam. Dalam majlis tersebut, salah seorang penceramah dari Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Selangor, Ustaz Zulhairi menekankan bila sudah berumahtangga setiap pasangan suami isteri haruslah mengamalkan 4D. Apa lah 4D ni? Jom baca artikel untuk ketahui lebih lanjut.

CONTINUE READING

Tawar Hati Bukan Perasaan Benci, Apa Sebenarnya Punca Boleh Berlaku?

Kebiasaannya kaum wanita ni kalau bab sayang memang nombor satu, segala perkara dia sanggup lakukan demi orang yang mereka cinta. Tapi jaga-jaga bila dah wujudnya perasaan tawar hati dalam diri sekelip mata je boleh tinggalkan pasangan tanpa rasa bersalah. Haa bahaya kan? Ada juga yang menganggap atau mungkin salah faham tentang maksud sebenar tawar hati. 

CONTINUE READING

Ini Tanda Suami Masih Sayangkan Anda Lagi Setelah Bertahun Kahwin, No. 2 Tu Paling Penting!

Namun, ibarat telah menjadi lumrah dalam perkahwinan apabila kebahagiaan hidup bersama dengan pasangan semakin hari semakin pudar apabila suami mula kurang memberi perhatian kepada anda, apatah lagi berkomunikasi.

CONTINUE READING

Selalu Gaduh Dengan Pasangan? Praktikan Cara ‘Halus’ Ini

Jangan risau, Donna akan kongsikan dengan anda cara ‘halus’ yang anda boleh praktikan pada pasangan. Ia cuma memerlukan kesabaran dan ego yang rendah.  Kalau tak, tak menjadi.

CONTINUE READING
Donna