Currently Browsing: penuaan

Tanpa Suntikan Dan Pembedahan, Guna Cara Paling Selamat Hilangkan Kedutan

Semata-mata nak cantik dan nampak sempurna, anda pun tidak teragak-agak untuk melakukan suntikan di muka. Ish beraninya! Donna faham, apabila usia semakin meningkat perkara yang paling ditakuti oleh ramai wanita adalah proses penuaan. Semua orang pasti akan mengalaminya nanti, tapi adakah anda sudah membuat persediaan yang lengkap tanpa memilih jalan berbahaya?

CONTINUE READING

Emosi Tidak Stabil Mampu Buatkan Kulit Wajah Anda Lebih Sensitif

Apa sahaja masalah berkaitan dengan kulit wajah pasti anda akan mencari jalan untuk membeli produk yang boleh menyelesaikannya. Tapi adakah ia memberi jaminan dan memberi kesan bagus pada kulit wajah anda? Seperti yang anda tahu kulit wajah manusia mempunyai pelbagai bahan termasuklah kolagen semula jadi. 

CONTINUE READING

Bawah Mata Jadi Hitam Bukan Sebab Tak Cukup Tidur Je! Ini Sebab Lain Yang Anda Patut Tahu

Alahai kesiannya dah makeup pun masih nampak lagi lingkaran gelap bawah mata tu! Hmm kebiasaanya ramai yang mengganggap dark circle terjadi akibat tidak cukup tidur. Tapi ada sebab-sebab lain yang anda belum tahu dan ia berkait rapat dengan masalah kesihatan sehingga ia agak sukar gelap bawah mata anda untuk dihilangkan.

CONTINUE READING

Awas Jika Anda Ada Bintik Putih Ini Di Wajah!

Bila ada bintik putih bawah mata rasa macam nak picit je! Haa itu bukannya jerawat ye seperti yang ada sangkakan tapi ia adalah biji kolesterol atau lebih dikenali sebagai milia seeds . Walaupun dah guna pelbagai produk, masih tidak hilang? Haa jangan risau buat para wanita di luar sana kerana Donna akan kongsi kan pada anda cara mudah untuk hilangkannya. 

CONTINUE READING

Ini ‘Trick’ Terbaik Untuk Elak Tangan Nampak Tua Berbanding Muka

Berkedut dan berurat, oh no! Sudah menjadi fitrah wanita untuk kelihatan sentiasa cantik di hadapan orang lain namun kebanyakan diantara anda yang lebih mementingkan penjagaan wajah daripada bahagian lain seperti tangan dan kaki. Anda perlu sedar bahawa kulit tangan juga adalah bahagian yang sering diberi perhatian dari sudut mata pandangan orang lain ketika bercakap dengan anda.

CONTINUE READING

Ramai Yang Salah Cara Guna Cream Bawah Mata, Bukan Main Sapu Je Tapi…

Mungkin ada di antara kita fikir menjaga bahagian mata cukup sekadar dengan meletakkan krim sebelum tidur tapi sebenarnya ada faktor lain yang anda perlu titik beratkan. Itu yang kadang-kala bila kita pakai krim mata, ada yang tak menjadi. Ini disebabkan salah cara pakai krim mata tu.

CONTINUE READING
Donna