Currently Browsing: pengacara

Pengacara Dedah Perkara Sebenar Tentang Isu Sugu Pavithra Minta RM10,000

Kecoh dalam dunia internet apabila seorang YouTuber yang terkenal iaitu Sugu Pavithra dikatakan meminta bayaran sehingga RM10,000 untuk menjadi tetamu. Namun, ini pejelasan isu ini yang sebenar!

CONTINUE READING

“Jantung Rasa Nak Terkeluar Masa Tu…” – Linda Onn Kongsi Cara Atasi ‘Panic Disorder’

“Keadaan saya ketika gejala tu menyerang adalah banyak benda bermain dalam fikiran saya, rasa takut, tangan mengigil, kaki berpeluh, rasa mual, sesak nafas, jantung berdegup laju seakan-akan nak terkeluar sampai rasa aku ni nak mati ke?”

CONTINUE READING

Cari ‘Me Time’, Nana Mahazan Kongsi Cara Kurangkan Stres

Menurut Nana, ketika dia menjadi suri rumah sepenuh masa selama beberapa tahun, dirinya sering timbul dengan perasaan geram, fade-up, penat, malas, rasa nak memgamuk, marah semua ada! Tapi, jalan penyelesaian bagi kesemua perasaan ini adalah dengan mencari jalan penyelesaian bagaimana untuk hilangkan perasaan ini.

CONTINUE READING

“Jangan Selalu Mencarut….” – Pesanan Ringkas Cik B Buat Azwan Ali

Susulan daripada video tersebut, Dato Seri Vida memuat naik satu kenyataan lagi menerusi laman instagram miliknya dengan mengatakan walaupun Diva AA membuat permohonan maaf secara terbuka sebelum 48 jam, tidak semestinya saman tidak dikenakan keranacara minta maaf Diva AA dikatakan tidak ikhlas.

CONTINUE READING

Perkongsian Neelofa Bila Pasangan Tinggalkan Dirinya

Siapa je tak rasa sakit bila ditinggalkan betul tak? Sampai ada yang tak keluar bilik seminggu, tak makan, tak mandi dan tak bergaul dengan siapa pun. Hanya ditemani dengan air mata dan hati yang lara. Tak salah nak merasa sedih sebab Maha Pencipta dah titipkan perasaan sedih pada setiap hati manusia cuma jangan berlebihan. Bila sekali berada di bawah, cuba bangun 10 langkah untuk ke hadapan.

CONTINUE READING

Sisi Selebriti : Qi Razali Nak Kahwin?

Bukan hanya berbakat sebagai pemain dram, malah selebriti ini juga mempunyai bakat dalam bidang pengacaraan dan lakonan dimana dia menjadi terkenal dalam rancangan Destinasi Bajet yang menjadi ikutan di 8tv.

CONTINUE READING
Donna