Currently Browsing: payudara

Doktor Ini Terang Bagaimana Seseorang Boleh Mendapat Kanser Payudara

Malah, beliau turut menambah dengan menolak dengan keras bahawa tiada satu pun senarai di atas menyatakan pemakaian bra ketika tidur boleh mengakibatkan kanser payudara. “Kalau lihat golongan lelaki, mereka juga tak pakai bra tapi mengapa mereka boleh dapat kanser payudara? ” jelasnya.

CONTINUE READING

Susah Sangat Nak Cerai Susu Anak? Gunakan Taktik Ini

Macam mana cara nak cerai susu badan ni? Tak boleh nak biarkan kalau berlarutan, kena buat sesuatu! Kalau ikut petua orang tua, letak sirap dan konon kata ada darah dan buat-buat sakit. Ada juga letak kicap kononnya susu yang keluar busuk dan tak sedap. Sayangnya tak semua petua tu boleh diguna pakai pada setiap bayi. Hm, macam mana ni?

CONTINUE READING

Ozlyn Kongsi Ragam Bila Anak Susah Putus Susu

Mungkin masih ada yang beranggapan susu badan tak memberi apa-apa manfaat pada si ibu selain daripada badan si ibu terasa penat, lesu, payudara terasa sakit-sakit, pergerakkan terhad dan lain-lain lagi.

CONTINUE READING

Betul Ke Saiz Payudara Semakin Besar Jika Anda Tidak Memakai Bra?

Pernah rasa tak payudara anda 'lemas' dan berpeluh? Haa bila dah seharian asyik bertutup je mesti lega kan kalau di rumah anda tidak memakai bra tambah lagi bila tidak berbaju memang nikmat dan selesa. 

CONTINUE READING

Jom Amalkan ‘Milkshake’ Betik Muda Kalau Nak Payudara Yang Besar & Mantap!

Donna faham pasti ada diantara anda yang pernah ditegur oleh cik abang apabila memiliki payudara yang kecil. Ish siapa je yang tak makan hati betul tak? Kalau nak makan supplement untuk besarkan payudara mungkin anda akan takut jika sekiranya terdapat kesan sampingan. 

CONTINUE READING

Biar Betul! Kerap Minum Kopi Boleh Buatkan Payudara Makin Mengecil?

Adakah anda seorang penggemar minum kopi? Mungkin ada diantara yang tidak boleh mulakan hari mereka tanpa secawan kopi dan lagi membimbang ada yang sampai ketagih. Ladies! Ini mungkin berita baik atau buruk untuk anda, kerana satu kajian daripada Swedish menunjukkan bahawa individu yang kerap mengambil minuman berkafein akan berkaitan dengan saiz payudara mengecil. 

CONTINUE READING
Donna