Currently Browsing: nora danish

“Clever Boy!”- Netizen Puji Anak Nora Danish Baru Setahun Lebih Dah Kenal Nombor

Apa yang lebih menarik perhatian kami lagi adalah sebuah video yang menunjukkan gelagat anak bongsu pelakon Nora Danish, Nayqal Nedim atau lebih dikenali dengan panggilan Ney Ney. Hm, video apa tu? Video tersebut menunjukkan Ney Ney sedang menyebut angka 1-9 dan lebih mengagumkan lagi anak Nora menyebut dalam bahasa inggeris.

CONTINUE READING

Kongsi Gambar Potrait, Netizen Samakan Nora Danish Dengan Pelakon Korea

Macam tu lah yang terjadi pada pelakon utama drama Puteri, Nora Danish apabila netizen samakan wajah dia dengan salah seorang pelakon korea. Agak-agak sama tak?

CONTINUE READING

‘Stylo’!Pakaian Musim Sejuk Nora Danish Ketika Bercuti Di Jepun

Bagi sesetengah orang, bergaya atau berfesyen ketika musim sejuk agak sukar kerana anda memerlukan baju tebal untuk berada di luar. Pilihan baju sejuk juga mungkin terhad dan rata-rata kita hanya membawa dua atau tiga helai baju sejuk tebal yang akan dipakai berulang kali. Namun, bagi Nora ia bukan satu masalah. Ha, lihat sahajalah fesyen yang dikongsikannya di instagram. Meletop macam artis! Eh, dah memang artis kan. Hiks!

CONTINUE READING

Nora Danish Rindu Masa Mula-Mula Kahwin? Jom Pulihkan Hubungan Suram Lepas Anak Berderet

Adatlah dalam rumahtangga, ada masa bergaduh, ada masa gembira. Tidak semuanya indah sahaja. Ada pasang  dan surutnya bila berumahtangga ni. Pernah tak anda terfikir, bagaimana nak mengekalkan kembali bunga-bunga cinta seperti masa mula-mula perkenalan dulu? Peratusan hubungan menjadi suram selepas bertahun berkahwin sangat tinggi dan perkara ini dialami sendiri oleh salah seorang selebriti jelita tanah […]

CONTINUE READING

Menangis Setiap Hari, Nora Danish Luah Kisah Sebenar

Baru-baru ini sesuatu telah menarik perhatian Donna apabila Nora telah memuat naik sebuah posting sempena ulang tahun hari jadi anaknya.

CONTINUE READING

Nora Danish Berharap Agar Dua Anaknya Kental

Pelakon Nora Danish berharap, dua anaknya kental berdepan kerenah masyarakat yang suka menjatuhkan dan mengaibkan orang lain di laman sosial. Kembali terheret dalam isu panas apabila foto wanita tanpa seurat benang konon mirip dirinya dimuat naik menerusi Instagram Story, Nora terkilan sikap segelintir masyarakat yang gemar menghukum tanpa usul periksa. Sumber: BH Online “Sekarang apa? […]

CONTINUE READING
Donna