Currently Browsing: nora danish

Sebelum Beli Produk, Boleh Periksa Kulit Dulu Di Sephora Farenheit88!

Bila cakap bab make up, wanita mana yang tak suka kan? Yang mana malas nak bersolek pun paling tidak akan ada bedak asas dan lipstick dalam beg tangan. Dengan bersolek walau hanya secalit lipstick mampu membuatkan anda lebih yakin dan pastinya mampu mengubah penampilan sedia ada. 

CONTINUE READING

Bajet Lari? Ini Tip Penting Kalau Tak Nak ‘Shopping’ Barang ‘Makeup’ Ikut Nafsu

Hey women! Bagi anda yang bukan kaki makeup tu, pernah tak teringin nak terjebak dalam dunia solekan tapi takut bajet tak cukup? Yelah zaman sekarang ni, kalau buka je media sosial mesti nampak wanita-wanita cantik siapa je yang tak jealous. Nak nampak cantik ni bukan kena duduk diam ye, tapi usaha tu penting.

CONTINUE READING

Nora Danish Luah Perasaan Tentang Perkahwinan Keduanya

Tapi, itu bukan menjadi tujuan utama topik pada kali ini. Ia tentang tanggungjawab apabila bergelar seorang ibu atau ayah, isteri atau suami dan juga wanita yang bekerjaya lebih-lebih lagi dalam dunia industri. Masa sangat terhad bila dengan keluarga. 

CONTINUE READING

“Clever Boy!”- Netizen Puji Anak Nora Danish Baru Setahun Lebih Dah Kenal Nombor

Apa yang lebih menarik perhatian kami lagi adalah sebuah video yang menunjukkan gelagat anak bongsu pelakon Nora Danish, Nayqal Nedim atau lebih dikenali dengan panggilan Ney Ney. Hm, video apa tu? Video tersebut menunjukkan Ney Ney sedang menyebut angka 1-9 dan lebih mengagumkan lagi anak Nora menyebut dalam bahasa inggeris.

CONTINUE READING

Kongsi Gambar Potrait, Netizen Samakan Nora Danish Dengan Pelakon Korea

Macam tu lah yang terjadi pada pelakon utama drama Puteri, Nora Danish apabila netizen samakan wajah dia dengan salah seorang pelakon korea. Agak-agak sama tak?

CONTINUE READING

‘Stylo’!Pakaian Musim Sejuk Nora Danish Ketika Bercuti Di Jepun

Bagi sesetengah orang, bergaya atau berfesyen ketika musim sejuk agak sukar kerana anda memerlukan baju tebal untuk berada di luar. Pilihan baju sejuk juga mungkin terhad dan rata-rata kita hanya membawa dua atau tiga helai baju sejuk tebal yang akan dipakai berulang kali. Namun, bagi Nora ia bukan satu masalah. Ha, lihat sahajalah fesyen yang dikongsikannya di instagram. Meletop macam artis! Eh, dah memang artis kan. Hiks!

CONTINUE READING
Donna