Currently Browsing: neelofa

“Apa Yang Tun Catat Dalam Tu?” Neelofa Korek Rahsia Buku Nota Kecil Tun M!

Neelofa menggunakan platform media sosialnya untuk berbual dengan beberapa figura terkenal tanah air dalam siri Instagram Live iaitu Berseorangan Bersama.Konsepnya mudah, Neelofa berbual dengan figura jemputan di rumah masing-masing  melalui Instagram Live membincangkan isu COVID-19 dan beberapa hal lain.

CONTINUE READING

Neelofa Kongsi Cara Buat Jus Untuk Musim COVID-19

Sekarang ni, bukan kedegilan sesetengah masyarakat Malaysia yang kita nak bincangkan sekarang ni sebab kalau fokus dekat mereka, memang tak mengubah apa-apa. Untuk masa sekarang, lebih baik kita fokus pada diri kita sendiri macam mana nak kekal sihat serta meningkatkan imunisasi badan.

CONTINUE READING

Kreatif! Selebriti Malaysia Berganding Bahu Sebarkan Mesej #JustStayHome

Menggunakan saluran media sosial yang ada, sejak semalam, ramai selebriti tanah air yang prihatin tentang betapa seriusnya isu COVID-19 ini.

CONTINUE READING

Lebih Fokus Dalam Dunia Lakonan, Neelofa Akan Lebarkan Sayap Ke Indonesia

Bukan itu saja, selepas ini dia juga akan lebih fokus dalam dunia lakonan selepas lebih kurang setahun tidak aktif dalam dunia lakonan dan bakal melebarkan sayap ke luar negara. Antara negara yang menjadi sasarannya adalah Indonesia memandangkan dirinya sudah pun ada nama di sana.

CONTINUE READING

Perkongsian Neelofa Bila Pasangan Tinggalkan Dirinya

Siapa je tak rasa sakit bila ditinggalkan betul tak? Sampai ada yang tak keluar bilik seminggu, tak makan, tak mandi dan tak bergaul dengan siapa pun. Hanya ditemani dengan air mata dan hati yang lara. Tak salah nak merasa sedih sebab Maha Pencipta dah titipkan perasaan sedih pada setiap hati manusia cuma jangan berlebihan. Bila sekali berada di bawah, cuba bangun 10 langkah untuk ke hadapan.

CONTINUE READING

Sesuai Ke Wanita Berusia Pakai Turban?

Zaman sekarang ni kalau orang makan pedas, kita pun sibuk nak try. Haa samalah juga dengan peredaran fesyen pada masa kini tambah lagi bagi kaum wanita, pantang nampak orang lain pakai sesuatu yang cantik dan unik anda pun turut terjebak. Tak dapat dinafikan ramai yang mengubah penampilan daripada tudung biasa kepada gaya turban yang semakin menjadi pilihan.

CONTINUE READING
Donna