Currently Browsing: nafsu

Belanja Ikut Emosi, Potensi Kewangan Anda Bocor ‘Teruk’!

Ramai sekarang ni yang ‘depress’! Mana taknya bila dapat gaji je mesti habis sampai langsung tak ada simpanan. Pendek kata ramai semakin tertekan dengan taraf hidup yang semakin meningkat naik. Walaupun keadaan ekonomi tidak stabil, tapi ada diantara anda yang masih mengamalkan berbelanja ikut emosi. Kononnya nak hilangkan stres di tempat kerja atau ‘reward’ untuk diri sendiri tapi lain pula yang jadinya. 

CONTINUE READING

Hilang Nafsu Makan! Wanita Kurus Perlu Berhenti Amalkan Minum ‘Chia Seed’

Bila bab nak cantik ni macam-macam perkara wanita sanggup lakukan sebagai contoh amalkan minuman jamu dan makan 'supplement'. Haa bukannya tak boleh nak amalkan semua tu, tapi anda perlu tahu kebaikan dan keburukannya walaupun ia terbukti berkesan dalam aspek kecantikan. 

CONTINUE READING

Padah Bila Wanita Tidak Mampu Kawal Sifat ‘Shopaholic’

Wanita pasti sukakan barang yang cantik, lepas tu mula lah dah 'jatuh cinta' bila tak beli balik rumah teringat-ingat pada barang tu betul tak? Tak salah kalau nak beli belah untuk kepuasan diri atau dijadikan sebagai monthtly reward kerana sudah penat bekerja. Tapi jika sifat materialistik itu terus berkembang dalam diri sehingga ia tidak mampu terkawal mungkin anda dalam keadaan yang bahaya. 

CONTINUE READING

Dah Makan Tapi Lapar Lagi, Ini Fakta Yang Anda Perlu Tahu

Orang cakap kalau stress je makan, tapi ada juga bila saat tengah bahagia membuak-buak rasa nafsu makan. Kadang-kadang dalam rutin seharian tanpa sedar anda telah makan secara berlebihan malah lebih banyak daripada biasa. Bukan apa, bila duduk dekat office ada je yang bawa makanan dan ajak makan, anda pun apa lagi laju je terima pelawaan mereka hiks! 

CONTINUE READING

Perut Buncit Nampak Tidak Menarik, Amalkan Ini Untuk Bantu Anda Hilangkannya

Waktu yang paling seronok bila di pejabat adalah waktu lunch hour betul tak? Masa tu lah kawan-kawan akan ajak anda pergi menjamu selera dengan makanan yang sedap sampai kembung perut dibuatnya! Tapi apa yang tak bestnya bila perut dah kedepan anda akan mula rasa tidak selesa. Anda perlu tahu perut adalah bahagian yang paling elastik dan dan mudah regang. Sebab tu bila anda makan banyak sahaja perut anda akan mula menjadi buncit

CONTINUE READING

“Abang Saya Sendiri Buka Seluar Saya Dan …”- Akibat Ketagih Video Lucah Adik Kandung Jadi Mangsa

Ibarat syaitan bertopengkan manusia, bagaimana perasaan apabila salah seorang ahli keluarga anda telah membunuh kepercayaan dengan melakukan perbuatan terkutuk terhadap diri anda hanya semata-mata untuk memuaskan nafsu serakah. Tergamak seorang lelaki telah mengambil kesempatan ke atas adik kandungnya sendiri sejak dia berusia 9 tahun lagi akibat daripada ketagih dengan video lucah yang ditontonnya. 

CONTINUE READING
Donna