Currently Browsing: muka

Kalau Serius Nak Hilangkan Jeragat, Wajib Tahu Punca Terlebih Dahulu

Bayangkan kalau dah pakai makeup tebal pun masih lagi nampak tompok-tompok hitam di muka, memang stress dibuatnya! Perkara paling yang ditakuti oleh wanita adalah jeragat, iyalah jeragat ni kalau sekali tumbuh dan tak dirawat mesti akan merebak lagi. Tapi sampai bila nak makeup tebal, tak penat ke? 

CONTINUE READING

Kongsi Gambar Potrait, Netizen Samakan Nora Danish Dengan Pelakon Korea

Macam tu lah yang terjadi pada pelakon utama drama Puteri, Nora Danish apabila netizen samakan wajah dia dengan salah seorang pelakon korea. Agak-agak sama tak?

CONTINUE READING

Tak Perlu Bajet Besar Untuk Cantik! Cuba Teknik Senaman Wajah & Urut Muka

Wanita memang sangat bimbang jika melihat kedut dan garis-garis halus mula kelihatan di bahagian muka. Oh no! Pasti murung seharian kerana ia menandakan usia semakin meningkat. Macam-macam alternatif dilakukan untuk menghilangkan kedut. Ada kebanyakkan wanita suka merawat muka dengan mengunjungi pusat-pusat kecantikan yang mahal untuk mendapatkan hasil yang cepat seperti suntikan anti penuaan. Tidak kurang […]

CONTINUE READING
Donna