Currently Browsing: model

Takziah Buat Keluarga, Ashraf Sinclair Meninggal Dunia

Pasti ramai yang terkejut dengan berita ini tapi, berita ini disahkan oleh pengurus arwah sendiri, Khadijah Abdul Rahman menerusi laman aplikasi Whatsapp. Bagaimanapun tiada apa-apa posting dari pihak keluarga terdekat arwah. 

CONTINUE READING

“Mak Mertua Tak Marah Ke?” – Izara Aishah Bidas Netizen Pertikai Penampilannya

Dirinya tetap menjadi perhatian orang ramai. Mana tidaknya, sudahlah cantik, berbakat pula tu. Kalau bab berfesyen memang nombor satu! Pakailah apa saja pun mesti vogue. Lagipun dirinya menantu kepada penyanyi hebat nombor satu tanah air, Dato’ Siti Nurhaliza, memang terpalit sekali la populariti tu.

CONTINUE READING

Berusia 45 Tahun, Victoria Beckham Buktikan Usia Bukan Penghalang Untuk Berfesyen

Siapa kata usia adalah penghalang untuk berfesyen? Boleh je sebenarnya kalau kreatif dan berfesyen ala-ala idola kita. Di Malaysia, kita ada Neelofa sebagai ikon fesyen muslimah. Walaupun baru-baru ni kecoh dengan insiden fesyennya di Itali, namun biasalah tu..siapalah kita nak judge kan? Githuhhh! Hiks!

CONTINUE READING

Netizen Marah Betul Bila Kendall Jenner Buat #bottlecapchallenge, Apa Jadi Ni?

Kini, lain pula terjadi pada model terkenal Hollywood iaitu Kendall Jenner apabila netizen mengecam aksinya ketika membuat #bottlecapchallenge menggunakan jet ski di sebuah pulau. Lah! Hebat apa! Lain dari yang lain. Apalah yang tak kena kat mata netizen ni. Jom tengok video tu.

CONTINUE READING

Si Ibu Dikecam Sanggup Sepak Dan Perdagangkan Anak Dalam Industri Fesyen

Di bandar Hangzhou tular sebuah video pendek yang menunjukkan seorang ibu menendang seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun .Tindakan itu dipercayai bahawa ibunya tidak berpuas hati dengan gaya yang ditunjukkan ketika mengerah tenaga si kecik sebagai model cilik pakaian.

CONTINUE READING

Yuna Kongsi Rahsia Lepas Kahwin

Donna tahu, soalan ini belum cukup lagi buat peminat Yuna rasa rahsia terbesarnya terbongkar. Namun, pernah tak anda terfikir, wanita bekerjaya seperti Yuna sehingga menempa nama di luar negara pandai masak atau tidak? Iyalah, sibuk dengan kerjaya, entah-entah tak tahu memasak.

CONTINUE READING
Donna