Currently Browsing: model

Berusia 45 Tahun, Victoria Beckham Buktikan Usia Bukan Penghalang Untuk Berfesyen

Siapa kata usia adalah penghalang untuk berfesyen? Boleh je sebenarnya kalau kreatif dan berfesyen ala-ala idola kita. Di Malaysia, kita ada Neelofa sebagai ikon fesyen muslimah. Walaupun baru-baru ni kecoh dengan insiden fesyennya di Itali, namun biasalah tu..siapalah kita nak judge kan? Githuhhh! Hiks!

CONTINUE READING

Netizen Marah Betul Bila Kendall Jenner Buat #bottlecapchallenge, Apa Jadi Ni?

Kini, lain pula terjadi pada model terkenal Hollywood iaitu Kendall Jenner apabila netizen mengecam aksinya ketika membuat #bottlecapchallenge menggunakan jet ski di sebuah pulau. Lah! Hebat apa! Lain dari yang lain. Apalah yang tak kena kat mata netizen ni. Jom tengok video tu.

CONTINUE READING

Si Ibu Dikecam Sanggup Sepak Dan Perdagangkan Anak Dalam Industri Fesyen

Di bandar Hangzhou tular sebuah video pendek yang menunjukkan seorang ibu menendang seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun .Tindakan itu dipercayai bahawa ibunya tidak berpuas hati dengan gaya yang ditunjukkan ketika mengerah tenaga si kecik sebagai model cilik pakaian.

CONTINUE READING

Yuna Kongsi Rahsia Lepas Kahwin

Donna tahu, soalan ini belum cukup lagi buat peminat Yuna rasa rahsia terbesarnya terbongkar. Namun, pernah tak anda terfikir, wanita bekerjaya seperti Yuna sehingga menempa nama di luar negara pandai masak atau tidak? Iyalah, sibuk dengan kerjaya, entah-entah tak tahu memasak.

CONTINUE READING

Rambut Budak 5 Tahun Dicemburui Ramai Wanita

Kalau anda sedang hamil, boleh ambil peluang ini untuk menatap foto si comel ini. Mana lah tahu, orang-orang tua kata jika ingin memiliki anak yang cantik, maka kena lihat benda di sekeliling yang cantik juga.

CONTINUE READING

Fasih 4 Bahasa, Netizen Gelar Anak Farah Lee ‘Clever Girl’

Malah, ada juga yang sengaja mengusik Farah dengan membuat spekulasi bahawa kepetahan Maream berbahasa Sepanyol adalah disebabkan #daddybaru bermata biru yang menjadi kontroversi beberapa bulan lalu.

CONTINUE READING
Donna