Currently Browsing: masak

Hanya 5 Bahan Ni Je, Puding Caramel Anda ‘Confirm’ Rasa Manis Manja & Lembut!

Tapi, kalau chuols ikut puding caramel cara kami, kos dapat dijimatkan serta rasa puding pun manis-manis manja gitchew!

CONTINUE READING

Pisang Abu Nipah Kalau Buat Bubur, Memang Lemak Semacam!

Kalau nak tahu, agak banyak kuantiti kalau nak buat pisang goreng. Yelah, tiga biji je dah cukup untuk empat orang makan. Selebihnya, kita boleh masak bubur.

CONTINUE READING

Tiada Lagi Sesi Makan Bersama, Akhirnya Video Masak Sugu Pavithra Dimuatnaik!

Dalam video mereka yang terbaru ini ada sedikit kelainan. Kepada yang menonton sehingga tamat video masakan Sugu Pavithra pastikan akan melihat mereka sekeluarga menikmati hidangan tersebut bersama anak-anak tetapi, kali ini tidak.

CONTINUE READING

Tip Nak Bagi ‘Bater’ Pisang Goreng Ranggup!

Kami pun sama, baru-baru ni ada orang tanya tip macam mana nak bagi ranggupkan ‘bater’ pisang ni dan lagi sedap dari yang jual di gerai. Of course berbunga-bunga masa tu hati. Jadi, kami ambil keputusan untuk kongsi tip ini dengan semua pembaca donna!

CONTINUE READING

Pukul Pavithra, Sugu Direman 3 Hari

Situasi tegang ini dipercayai berlaku ketika pasangan tersebut berada di parkir Hospital Raja Permaisuri Bainun semalam untuk mengunjungi saudaranya tetapi gagal.

CONTINUE READING

Kaum Lelaki Wajib Tahu 9 Bahan Asas Masakan Ini!

Lepas ni senanglah nak cari barang masak. Isteri pun makin sayang. Betul tak?

CONTINUE READING
Donna