Currently Browsing: masa

Umur 40-an, Wanita Patut Beri Masa Lebih Untuk Diri Sendiri

Bukan apa, menurut satu kajian badan kita akan berasa kurang stres bila kita melakukan perkara yang kita minati malah, diri lebih rasa bahagia berbanding mereka yang tak buat perkara yang mereka minati. Sekarang ni, cuba cari apa yang anda minat? Menjahit? Membuat kuih? Atau menelaah buku?

CONTINUE READING

Lelaki Mula Dari Huruf A Ni Memang Pandai Melayan Anak Ke?

Kalau kita tengok, selalunya anak-anak lebih rapat dengan si ibu, maklumlah dari kecil lagi berada dalam perut si ibu, bila dah keluar terus minum susu ibu pula dan si ayah sibuk dengan kerja untuk mencari nafkah. Tapi, lain pula dalam kalangan beberapa orang selebriti ni. Mereka yang menggalas tanggungjawab seorang ayah dan suami pula lebih rapat dengan anak-anak. Bila tengok cara mereka layan anak, comel je. Boleh cair la hati ni!

CONTINUE READING

Jom Kenali Perangai Sebenar Si Dia Dengan Cara Mereka Makan

Walaupun anda sudah lama dengan pasangan masing-masing namun ia tidak bermakna anda kenal mereka dengan lebih mendalam. Kebiasaanya setiap individu mempunyai gaya dan personaliti yang berbeza apabila bersama dengan orang yang mereka sayang berbanding keluarga atau rakan-rakan. Haa pernah tak anda melihat cara si dia sewaktu makan bersama? 

CONTINUE READING

4 Perkara Untuk Hangatkan Lagi Sesi Bulan Madu Anda Bersama Pasangan, Jom Cuba!

Perkara paling best dan bermakna bila sah je sebagai pasangan suami isteri, mesti sesi berbulan madu!  Walaupun anda sudah buat persediaan secara fizikal,  bagi kaum wanita ianya masih akan membuat anda berasa gementar dan tidak sabar untuk menikmati bersama pasangan. Haa jangan risau, Donna akan kongsikan kepada anda senarai barang yang perlu dibawa untuk menghangatkan lagi sesi honeymoon pasti cik abang tak nak lepas! 

CONTINUE READING

Pedulikan Makcik Bawang, Nikah Tanpa Majlis Resepsi ‘Why Not ‘?

Bila layan rancangan Mahligai Cinta, alahai bestnya dapat tengok perkahwinan dan majlis resepi yang gah dan eksklusif dihadiri ramai tetamu. Donna pasti setiap wanita mempunyai wedding dream yang tersendiri, tapi memandangkan zaman ekonomi sekarang semua barang mahal mungkin ia menjadi penghalang buat anda sehingga terpaksa sekat beberapa perbelanjaan untuk majlis yang bakal tiba. 

CONTINUE READING

Jom Manfaatkan Hujung Minggu Anda, Nah Boleh Buat 4 Perkara Ni

Eh sekejapnya dah nak masuk hujung minggu! Hmm nak buat apa ye cuti kali ni takkan duduk rumah melayan drama je,  bosan betul. Donna faham kadangkala bila dah penat bekerja rasa malas nak keluar dan melakukan sebarang aktiviti, tapi tak kesian ke dekat anak-anak? Sebab masa cuti ni lah anda kena ambil peluang untuk meluangkan masa bersama. Tak tahu tempat mana yang best dan sesuai untuk bawa anak-anak bersama, jangan risau anda tidak perlu pergi jauh-jauh pun ianya sekitar Kuala Lumpur sahaja.

CONTINUE READING
Donna