Currently Browsing: manja

Eh Dah Kawin Pun Masih Ada Hati Pandang Yang Lain! Jaga-Jaga Kaum Wanita

Bercakap sahaja tentang kesetiaan, mungkin ia bukanlah sesuatu topik yang mudah untuk dibicarakan. Pada zaman kini terlalu banyak kes curang, ada yang lakukannya ketika isteri sedang hamil dan lagi teruk suami berpaling tadah sewaktu isteri sedang berpantang. Semakin hari, semakin meningkat kes penceraian dan salah satu faktor paling terkenal adalah disebabkan curang. 

CONTINUE READING

“Awak Masih Sayang Saya?” Ramai Wanita Susah Nampak Tanda Lelaki Cinta Pasangannya

Ramai yang menganggap hati lelaki keras seperti batu, tapi sekali dah bercinta tiba-tiba boleh jadi selembut kapas gitu! Sekeras mana pun lelaki, pasti akhirnya mereka akan menangis juga kerana insan yang mereka sayang tetapi wanita don't take for granted . Jika si dia bersungguh-sungguh untuk menghalalkan anda dan melakukan sesuatu perkara dengan rela hati, maka anda tidak salah pilih pasangan hidup.

CONTINUE READING

Bertuah! Siapa Dapat Calon Suami Manja Sebenarnya Mereka Lebih Romantik

What lelaki manja? Mesti dia anak mak! Ramai wanita yang mengganggap bahawa lelaki manja ni anak kesayangan mak dan lembut. Kalau nak kawin, tak boleh cari yang manja, is a big No! Opps, tak betul tu, sebenarnya jika anda dapat pasangan yang manja ni si dia adalah lelaki romantik. 

CONTINUE READING

Lelaki Mula Dari Huruf A Ni Memang Pandai Melayan Anak Ke?

Kalau kita tengok, selalunya anak-anak lebih rapat dengan si ibu, maklumlah dari kecil lagi berada dalam perut si ibu, bila dah keluar terus minum susu ibu pula dan si ayah sibuk dengan kerja untuk mencari nafkah. Tapi, lain pula dalam kalangan beberapa orang selebriti ni. Mereka yang menggalas tanggungjawab seorang ayah dan suami pula lebih rapat dengan anak-anak. Bila tengok cara mereka layan anak, comel je. Boleh cair la hati ni!

CONTINUE READING

4 Perkara Untuk Hangatkan Lagi Sesi Bulan Madu Anda Bersama Pasangan, Jom Cuba!

Perkara paling best dan bermakna bila sah je sebagai pasangan suami isteri, mesti sesi berbulan madu!  Walaupun anda sudah buat persediaan secara fizikal,  bagi kaum wanita ianya masih akan membuat anda berasa gementar dan tidak sabar untuk menikmati bersama pasangan. Haa jangan risau, Donna akan kongsikan kepada anda senarai barang yang perlu dibawa untuk menghangatkan lagi sesi honeymoon pasti cik abang tak nak lepas! 

CONTINUE READING

Mawar Rashid Kena Tinggal Dengan Suami?

Kapsyen pada posting tersebut berbunyi “Baru balik, kena tinggal lagi” telah dibanjiri lebih  dari 350 komen dari netizen. Rata-rata mengatakan suami mereka tidak akan bagi respon seperti mana yang dilakukan oleh Raf.

CONTINUE READING
Donna