Currently Browsing: licin

Cuba 3 Tip Ini Untuk Elak Iritasi Pada Kulit Ketika Mencukur

Ish kalau wanita ada bulu kaki lebat, mesti kena kecam betul tak? Lepas tu bila cik abang ajak bersama masa tu la baru nak terhegeh-hegeh capai pisau cukur dan bersihkan apa yang patut. Opps! Nanti dulu, untuk wanita bukan tak boleh mencukur tetapi kebiasaanya anda akan mengalami beberapa situasi yang tidak menyenangkan seperti iritasi dan keradangan kulit selepas mencukur. 

CONTINUE READING

Pilih Telekung Jangan Hanya Kerana Jenama, ‘Pattern’ Telekung Juga Kena Sesuai

Mungkin disebabkan perincian jahitan, design, nama jenama itu sendiri, atau penggunaan jenis fabrik berkualiti tinggi yang dapat memberi keselesaan 100 peratus kepada si pemakai. Hakikatnya, bukan itu yang dipandang oleh Sang Pencipta. Apa yang dinilai adalah cara kita mengerjakan solat. Berkualiti atau pun tidak, pemilihan telekung biarlah yang mampu mengikut garis panduan yang betul.

CONTINUE READING

Nak ‘Glass Skin’ Untuk Tahun 2020? Wanita Patut Amalkan Minuman Kolagen Sarang Burung

Dah masuk tahun baru ni pasti anda sudah tetapkan matlamat atau azam untuk dicapai betul tak? Bagi wanita antara perkara yang diinginkan adalah memiliki kulit yang cantik dan bersih. Haa untuk tahun 2020 ni, apa kata anda cuba amalkan minuman sarang burung yang tidak asing lagi dalam dunia kecantikan. 

CONTINUE READING

Nak Kulit Wajah Bebas ‘Whitehead’ Dan ‘Blackhead’ Ini Fakta Yang Anda Perlu Baca

Tengok dari jauh cantik, tapi bila dekat-dekat ish menggerutu muka, haa kan dah malu! Perkara macam ni kebiasaanya dialami oleh kaum wanita. Walaupun makeup boleh menutup segala cela, namun masalah whitehead dan blackhead tetap menjadi punca utama mengapa kulit wajah anda tidak licin dan cantik.

CONTINUE READING

Bagi Wanita ‘Super Busy’, Ikut 3 Langkah Jaga Kulit Muka Ni. Serius Tak Susah Pun!

Tak perlu kusutkan kepala untuk pergi ke spa kecantikan, sebab Donna akan kongsikan kepada anda 3 tip penting untuk bebas daripada masalah jerawat dan muka yang kusam. Jom lihat langkah di bawah yang pastinya serius tak susah pun.

CONTINUE READING

Nak Rambut Licin Dan Selembut Sutera Macam Anzalna? Jom Cuba 3 Petua Ni

Kadang-kadang bila tengok je tv mesti akan ada iklan syampu rambut yang menjanjikan rambut lurus, lebat dan licin. Janji hanya tinggal janji! Bila dah pakai, masih tak ada perubahan. Hmm mesti sedih kan? Kemudian mula lah anda akan buat keputusan untuk mendapatkan rawatan rambut di salun kecantikan yang memakan ribuan ringgit.

CONTINUE READING
Donna