Currently Browsing: liat

#theBawang : Dah Hutang Tu Bayar Lah

The Bawang musim kedua kali ini menampilkan wajah baru dan topik-topik yang lebih menarik untuk dibincangkan. Bukan saja isu rumahtangga tapi kehidupan realiti yang perlu para wanita hadapi tidak kira yang bekerjaya, suri rumah, solo mahupun yang sudah berumahtangga.

CONTINUE READING

Asal Makan Je Liat! Lah, Macam Ni Rupanya Petua Untuk Lembutkan Daging Lembu

Kalau zaman dahulu tak ada internet, sekarang ni semuanya dihujung jari. Haa, untuk mak-mak di luar sana tu mesti selalu search petua-petua yang best untuk memasak termasuklah cara untuk lembutkan daging. Walaupun semuanya mudah untuk dicari tapi penting untuk anda tahu sama ada petua yang dikongsi adalah baik atau pun tidak. 

CONTINUE READING
Donna