Currently Browsing: letih

Gigih Tahan Mengantuk Di Tempat Kerja, Ini Cara Paling Terbaik Untuk Atasinya

Wah masuk kerja waktu pagi semangat bukan main, tapi bila dah tiba waktu lunch je dah tewas. Fuhh rasa mengantuk memang tak boleh bawa bincang! Bak kata orang rasanya seperti mahu sahaja disorong bantal dan tutup mata sebentar, memang lena habis. Mungkin perkara ni sering menganggu anda untuk fokus ketika bekerja dan secara tidak langsung ia akan menjejaskan prestasi kerja anda.

CONTINUE READING

4 Perkara Untuk Hangatkan Lagi Sesi Bulan Madu Anda Bersama Pasangan, Jom Cuba!

Perkara paling best dan bermakna bila sah je sebagai pasangan suami isteri, mesti sesi berbulan madu!  Walaupun anda sudah buat persediaan secara fizikal,  bagi kaum wanita ianya masih akan membuat anda berasa gementar dan tidak sabar untuk menikmati bersama pasangan. Haa jangan risau, Donna akan kongsikan kepada anda senarai barang yang perlu dibawa untuk menghangatkan lagi sesi honeymoon pasti cik abang tak nak lepas! 

CONTINUE READING

1.2.3.. Sekelip Mata Kerja Rumah Siap Dengan Tip Mudah Ini!

Amalkan rutin menggosok terus kesemua pakaian yang hendak dipakai untuk satu minggu. Lakukan kerja ini pada hujung minggu. Peruntukkan beberapa jam untuk menggosok pakaian sahaja. Selain menjimatkan masa, anda juga dapat menjimatkan tenaga elektrik.

CONTINUE READING

Amal Urut Badan Jika Badan Beri Isyarat Letih

Anda sendiri boleh mengetahui samada badan anda terlampau penat atau masih boleh meneruskan rutin harian seperti biasa. Jika badan sudah tidak mampu dipaksa untuk berkerja, rehatlah seketika.”

CONTINUE READING

Wanita Bekerjaya Berpontensi Hidap Kemurungan Melampau

Jika terdapat individu disekeliling anda yang mengalami kemurungan, bantu mereka untuk mendapatkan rawatan segera daripada pakar. Kemurungan yang tidak dirawat bukan sekadar memberi kesan kepada individu tetapi turut memberi kesan kepada ahli keluarga, kerjaya dan masa depan. Malah laporan-laporan di dada akhbar dan media massa berkaitan berita pembunuhan, bunuh diri dan kes-kes tragis melibatkan penyakit kemurungan banyak terjadi sejak akhir-akhir ini.

CONTINUE READING

Panda Pun Mata Dia Tak Lebam Sangat Macam Aku!

Kau ni selalu tak cukup tidur ke? Mata lebam teruk macam panda la. Macam kena tumbuk pun ada juga” Ya, rutin yang menyebabkan kekurangan waktu tidur selalunya akan membuatkan mata kelihatan bengkak, tidak bermaya dan menyebabkan kemunculan lingkaran gelap di bawah mata. Selain daripada tidak mendapat tidur yang cukup, masalah ini juga berpunca daripada tekanan, menghadap […]

CONTINUE READING
Donna