Currently Browsing: korea

Asyik Layan K-Drama Je, Sekarang Ni Layan Menu Korea Tteokbokki Pula

Antara makanan orang Korea yang famous adalah Tteokbokki. Kuah merah di makan bersama kek beras dengan campuran bahan sampingan yang membuatkan tekak menjerit-jerit nak merasa, fuh! Sekarang ni jom masak Tteokbokki ikut resipi kami. 

CONTINUE READING

Tak Duduk Kat Korea Pun Tak Apa, Jom Sarapan Ala-Ala Korea!

Tak semua bertuah untuk mendapat peluang bercuti di Korea. Janganlah sedih, kalau tak dapat merasai budaya di Korea, apa kata kita cuba seludup makanan Korea ke sini. Hiks, bukan seludup secara haram..tapi kita cuba masak sendiri menggunakan resepi yang Donna kongsikan ini.

CONTINUE READING

Ligat Menari Lagu BTS, Bella Astillah Buang Tanggapan Wanita Lemah

Nama penyanyi Bella Astillah sering menjadi bualan dalam kalangan netizen. Boleh dikatakan hampir setiap bulan ada saja cerita panas dari dia dan bekas suaminya tapi siapalah kita nak menghakimi takdir seseorang. Mungkin apa yang terjadi ada hikmahnya. Apa yang menarik perhatian ramai adalah bagaimana wanita bertubuh kecil ini bangkit semula walaupun terpaksa berhadapan dengan pelbagai dugaan dalam perhubungan. 

CONTINUE READING

Kongsi Gambar Potrait, Netizen Samakan Nora Danish Dengan Pelakon Korea

Macam tu lah yang terjadi pada pelakon utama drama Puteri, Nora Danish apabila netizen samakan wajah dia dengan salah seorang pelakon korea. Agak-agak sama tak?

CONTINUE READING

Donna’s Pick : HAN BING

Annyeonghaseyo! Eh dah kenapa tiba-tiba demam korea pulak ni. Haa ingat drama korea je ke yang ada, kali ini Donna’s Pick memilih restoran Han Bing sebagai dessert pilihan kerana yang menariknya pencuci mulut ni sangat terkenal di negara Korea. Jadi tunggu apa lagi, jom tonton video dibawah!

CONTINUE READING

3 Destinasi Menarik Untuk Isteri Yang Ingin Melancong Sendiri

Tapi bila pergi dengan rakan anda, ada pula yang tak sekepala, kan dah spoil! Haa apa kata kali ini anda buat satu kelainan dengan pergi melancong seorang diri. Eh biar betul?

CONTINUE READING
Donna