Currently Browsing: kemaluan

Berbahayakah Kentut Vagina?

Menurutnya, sebuah kajian di Iran pada 2012 telah membuktikan kentut vagina ini tidak berbahaya dan normal bagi para wanita kerana ia berlaku apabila terdapat udara bergerak keluar dan masuk ke dalam vagina. Malah, ia juga tidak mengeluarkan apa-apa bau busuk.

CONTINUE READING

Aliff Aziz Bergaduh Lagi, Kali Ni Lagi Melampau Sampai Tunjuk Alat Sulit!

Jika anda mendengar setiap bait yang dikatakan oleh Aliff menerusi video berdurasi 1 minit 30 saat ini, hampir semua kata-kata kesat dihamburkan. Video ini dirakam oleh  seorang individu yang berada berhampiran tempat kejadian tanpa disedari oleh Aliff.

CONTINUE READING

Jangan Biarkan Serabut! Suami Pun Kena ‘Kemaskan Bawah Tu’ Barulah Isteri Nak Selalu

Alamak bila hubby dah bagi hint nak ajak bersama cepat-cepat si isteri bersihkan segala bulu yang ada baru lah nampak bersih. Mencukur bulu kemaluan bukan sahaja untuk menjaga kebersihan malah ia dapat memberi keselesaaan semasa melakukan hubungan seks. Opps! Nanti dulu, takkan kaum Hawa je yang nak kena jaga di bahagian bawah tu macam mana pula dengan si suami? Tak sanggup tengok dibuatnya hiks. 

CONTINUE READING

Buang Bulu Guna Lilin Lagi Best?

Wanita kebiasaannya akan berdepan masalah bulu-buluan apabila ia tumbuh di bahagian kening, bibir, ketiak, kaki dan garisan bikini. Selain mencukur, mencabut dan menggunakan krim, penggunaan cecair lilin atau waxing adalah antara yang paling popular masa kini.  Bagi sesetengah wanita, bulu roma yang panjang menimbulkan rasa malu dan tidak selesa, lebih-lebih lagi pada bahagian yang nampak nyata. Malah adakalanya mereka menjadi bahan gurauan atau ejekan teman-teman.

CONTINUE READING

Rahsia Panjang Umur Dengan Hanya Jilat Kemaluan Isteri. Biar Betul?

Namun, terdapat banyak bukti saintifik di mana jika tertelan terlalu banyak jumlah cecair probiotik ia boleh memberi  kesan yang buruk seperti cirit-birit dan masalah penghadaman yang lain, tetapi dalam pada masa yang sama, ada bukti menunjukkan probiotik memberi kesihatan seperti memanjangkan umur.

CONTINUE READING
Donna