Currently Browsing: kecantikkan

5 Sebab Kenapa Anda Perlu Menjaga Kelembapan Pada Kaki

Kelembapan kulit secara menyeluruh merupakan satu perkara yang penting dalam memastikan kesihatan kulit terjaga. Pemilihan penjagaan kulit bahagian kaki adalah kerana kulit pada bahagian kaki adalah tempat yang paling jarang diambil kira. Oleh itu, Donna kongsikan langkah penting untuk menjada kaki.

CONTINUE READING

Terima Hadiah Istimewa, Nabila Huda Berniat Baca Al-Quran Setiap Hari

Pelakon, Nabila Huda atau turut dikenali sebagai Abil memilih untuk mengisi masa terluang dengan membaca Al-Quran pemberian oleh ayah dan ibu tirinya.

CONTINUE READING

Betul Ke Sarang Burung Mampu Beri Wajah Kelihatan Awet Muda?

Begitulah ayat ‘free marketing’ dari kawan-kawan atau saudara terdekat kita untuk ajak mengamalkan minuman sarang burung. Tapi anda kena tahu, tak semua sarang burung kita boleh makan, jangan sarang burung pipit pula diambil buat minuman, aduuhhh..

CONTINUE READING

Perkongsian Neelofa Bila Pasangan Tinggalkan Dirinya

Siapa je tak rasa sakit bila ditinggalkan betul tak? Sampai ada yang tak keluar bilik seminggu, tak makan, tak mandi dan tak bergaul dengan siapa pun. Hanya ditemani dengan air mata dan hati yang lara. Tak salah nak merasa sedih sebab Maha Pencipta dah titipkan perasaan sedih pada setiap hati manusia cuma jangan berlebihan. Bila sekali berada di bawah, cuba bangun 10 langkah untuk ke hadapan.

CONTINUE READING

Goodbye Flat Shoes! Cuba Gaya Baru Dengan Kasut Bertumit ‘Stylish’ Bila Ke Pejabat

Mungkin ada sesetengah berpendapat buat apa pergi office cantik-cantik, nak tunjuk dekat siapa? Tapi sekurang-kurangnya penampilan kita nampak kemas. Tak selekeh. Wanita bekerjaya kan? Reward diri sikit dengan koleksi kasut. Tak salah rasanya, betul tak?

CONTINUE READING

Makin Berusia, Kulit Makin Kendur? Alternatif Ini Mampu Buat Anda Kekal Muda

Nak kulit kekal muda bukan perkara mudah. Kadang umur 20 pun dah macam 30 tahun. Macam mana tu? Untuk kulit tubuh kekal seperti remaja, jom lihat senarai di bawah. Maaf, mungkin agak cliche tapi, yang terakhir tu mungkin luar biasa. Jom baca!

CONTINUE READING
Donna