Currently Browsing: kecantikan

Setiap Wanita Perlu Tahu 10 Fakta Ini

Tidak hairanlah jika kita lihat sekarang ni, wanita mampu membuat kerja-kerja lelaki. Jadi sekarang ini kami ingin kongsikan fakta tentang wanita. Tujuan artikel ini ditulis adalah untuk menyedarkan wanita yang kurang keyakinan di luar sana untuk sedar bahawa setiap individu ada keunikan dan kelebihan tersendiri.

CONTINUE READING

Pakai Lengan Panjang Pun Kena Pakai Handsock Ke?

Hakikatnya, tak semua wanita mampu berpakaian mengikut garis panduan yang ditetapkan. Mungkin mereka beranggapan dah pakai lengan panjang, kenapa nak kena pakai handsock? Atau ada yang tak pernah terfikir pun nak sarung handsock.

CONTINUE READING

Perkara Perlu Diperbaiki Bila Dah Cecah 30 Tahun

Sementara menunggu jodoh sampai atau menyempurnakan goals yang lain, apa kata sambil tu kita perbaiki dalaman diri kita. Mungkin ada yang fikir kesihatan dalaman tapi hubungan dengan Maha Pencipta.

CONTINUE READING

Macam Mana Nak Dapatkan Kulit ‘Glowing’?

Tak mustahil kulit gadis Malaysia boleh sama level dengan artis selebriti korea tau? Haa, mesti ada yang kata sis merepek kan? Mana ada merepek, sis cakap benda betul tapi anda kena ikut syarat dan pantang larang yang sis kongsikan ni.

CONTINUE READING

Follow, Tag & Menang Hadiah Best Tiap Minggu Dalam Donna Glam Giveaway!

Mudah je! Mereka yang dah join, teruskan usaha dan bagi yang belum lagi jom sertai. Mana tahu rezeki menyebelahi anda. Jangan menyesal!

CONTINUE READING

Macam Mana Nak Pilih Serum Yang Sesuai Untuk Muka?

Antara penggunaan krim wajah yang sering menjadi perhatian wanita adalah serum kerana dikatakan boleh membantu membaiki sel kulit wajah sekaligus menjadikan wajah flalwless, agitchew! Siapa tak nak kan?

CONTINUE READING
Donna