Currently Browsing: kawan

Lelaki & Wanita : Tiada Istilah Kawan Baik?

Ia tidak menjadi tanda tanya jika yang dikatakan kawan baik itu adalah sama jantina. Dalam mana-mana hubungan, pasti akan wujud rasa cemburu tanpa dijangka, kadangkala ianya terjadi bila anda sedar mahupun tidak. Rasa tersebut timbul kerana anda takut kehilangan orang yang anda sayang tidak kira sama ada hubungan tersebut semasa bercinta, bertunang mahupun sudah menjadi suami isteri. 

CONTINUE READING

Masih Terkesan Dengan Bekas Kekasih? Tak Perlu Stres, Ini Yang Patut Anda Lakukan

Donna faham bila berbicara soal hati dan perasan tentang bekas kekasih, pasti membuatkan perasaan anda bercampur baur. Kadangkala sedih, ada juga terasa ingin marah namun semuanya tiada lagi makna. Siapa yang tidak tertekan pada awalnya anda dan si dia yang mencipta kenangan bersama tiba masa bila dah tiada jodoh bekas kekasih anda yang kahwin dulu. 

CONTINUE READING

Donna’s Pick: Ame Soeur

Jangan ingat dekat Malaysia ni tak ada kedai ala-ala France. Siapa nak pergi Italy tapi tak dapat pergi. Bolehlah singgah dekat sini. Cantik sangat! Memang sesuai kalau hujung minggu ni nak catch up dengan kawan-kawan. Jom saksikan video di bawah untuk ketahui beberapa menu yang terpilih untuk dijadikan menu hidangan.

CONTINUE READING

#theBawang : Dah Hutang Tu Bayar Lah

The Bawang musim kedua kali ini menampilkan wajah baru dan topik-topik yang lebih menarik untuk dibincangkan. Bukan saja isu rumahtangga tapi kehidupan realiti yang perlu para wanita hadapi tidak kira yang bekerjaya, suri rumah, solo mahupun yang sudah berumahtangga.

CONTINUE READING

Wanita Ini Kongsi Cara ‘Keep Up’ Dengan Geng Sekolah Paling Sempoi Walau Usia 50-an

Percaya tak wanita yang sudah berusia 50 an pun boleh mendaki? Kali ini Donna berkesempatan menemu bual Azlina yang berkongsi cerita tentang pengalamanya bersama rakan yang masih kekal melakukan aktiviti hiking sejak mereka berada di sekolah asrama lagi. Haa selalunya orang kata makin berusia, makin kurang kawan tapi kenyataan itu tidak benar kerana ia bergantung kepada setiap individu. 

CONTINUE READING

Bila Ada ‘Officemate’ Perangai Kaki ‘Judgemental’, Buat Je Cara Ni

Biasalah, bila jumpa dengan orang ramai, makin banyaklah ragamnya. Ragam pula berbeza-berbeza. Ada yang jenis cakap lepas, suka perli-perli, bossy, downgrade dan yang paling menyakitkan hati perangai yang suka condemn orang je tak habis-habis. Fuh! Boleh mental kalau hadap hari-hari.

CONTINUE READING
Donna