Currently Browsing: kaki shopping

Padah Bila Wanita Tidak Mampu Kawal Sifat ‘Shopaholic’

Wanita pasti sukakan barang yang cantik, lepas tu mula lah dah 'jatuh cinta' bila tak beli balik rumah teringat-ingat pada barang tu betul tak? Tak salah kalau nak beli belah untuk kepuasan diri atau dijadikan sebagai monthtly reward kerana sudah penat bekerja. Tapi jika sifat materialistik itu terus berkembang dalam diri sehingga ia tidak mampu terkawal mungkin anda dalam keadaan yang bahaya. 

CONTINUE READING

Suami Boleh Lakukan 5 Perkara Ni Bila Isteri Kaki ‘Shopping’

Kesian dekat pasangan, mungkin anda sudah berada dalam dunia yang lain sebaik sahaja masuk ke dalam pusat beli belah tapi kena tahu juga bahawa suami anda akan terpaksa menunggu lama dan mula berasa bosan. Jadi nak elakkan pasangan anda daripada ‘rasa’ macam-macam, lepastu mood kelaut. Haa tengok 5 perkara yang mereka boleh lakukan ketika anda sedang sibuk shopping. 

CONTINUE READING
Donna