Currently Browsing: jimat

Bukan Hidangan Telur Biasa, ‘Japanese Omelette’ Resepi Paling Jimat Dan Sedap!

Zaman sekarang ni boleh dikatakan semua barang mahal tidak kira bagi yang sudah bekerja atau masih belajar. Semuanya kena berjimat cermat tambah lagi kalau bab makanan. Bila nak berjimat tu, pernah tak anda makan makanan yang sama setiap hari, sampai rasa dah bosan. 

CONTINUE READING

Anak Tarik Muka? Jom Bawa Mereka Ke Tempat Ni Memang Unik Habis

Sekali sekala kena lah juga keluar berjalan, baru produktif dan mereka boleh meneroka sesuatu yang baru. Bukan itu sahaja, bila anak bawa mereka keluar bersama secara tidak langsung mereka akan belajar sesuatu yang baru. Anda pun boleh la cuci mata sekali hiks! Jom kali ni Donna cadangkan anda bawa anak-anak bermain dan berseronok di tempat ini.

CONTINUE READING

Jangan Membazir! Jom Belajar Teknik Cara Mudah Jimat Minyak Masak

Cuba check dalam sehari berapa banyak anda mengambil makanan yang bergoreng? Memang tidak dapat dinafikan rata-rata rakyat Malaysia gemar dengan makanan bergoreng kerana ianya lebih sedap dan memberi kepuasan apabila menikmatinya pada bila-bila masa. Buat para ibu, pasti akan mengalami kesukaran dalam berjimat menggunakan bahan masakan seperti minyak betul tak?

CONTINUE READING

Buat Si Kaki ‘Travel’ Ini 3 Negara Termurah Untuk ‘Backpacker’

Hmm kenapalah setiap kali nak pergi bercuti di luar negara je memerlukan banyak duit. Nampak orang lain upload gambar di Instagram  ketika melancong macam seronok je tapi bila turn anda nak bercuti mesti bajet tak cukup. Memang tak dapat dinafikan, melancong ke luar negara memerlukan perbelanjaan yang banyak berbanding di dalam Malaysia. 

CONTINUE READING

Mana Lagi Bagus, Cuci Sendiri Pakaian Atau Hantar Je Dekat Dobi?

Apa yang kita pakai setiap hari, itulah diri anda sebenarnya betul tak? Sebab orang lain akan membaca personaliti anda daripada apa yang anda pakai. Selain ia menjadi keperluan untuk anda memakai baju setiap hari, tapi ia juga berfungsi untuk memberi gambaran yang cantik terhadap imej seseorang. 

CONTINUE READING

Semua Orang Boleh Jadi Kaya Kalau Ikut Cara Ni. Tip Last Tu Paling Senang Nak Buat

Tidak kira sama ada hidup bujang atau sudah berumahtangga, setiap individu pasti mempunyai komitmen yang perlu dilaksanakan setiap bulan. Bil internet, telefon dan kredit kad bila kali terakhir anda bayar menggunakan wang sendiri? Langkah penting untuk anda menjadi seorang jutawan adalah, buat satu automatic payments ke dalam akaun simpanan anda. Masih belum ada akaun simpanan, langkah terbaik untuk anda lakukannya harini! 

CONTINUE READING
Donna