Currently Browsing: janda

Anda Berhak Bahagia Selepas Cerai, Dah Boleh Buat 4 Benda Ini!

Tidak dapat disangkal lagi, selain masa dan tenaga, anda juga kadang-kadang perlu habiskan wang ringgit jika anda berpasangan. Itu belum lagi kalau bekas pasangan anda kaki malas kerja dan asyik minta duit anda sahaja. Bila tak bagi, dikatanya kita isteri derhaka.

CONTINUE READING

Betul Ke Aura Ibu Tunggal Mampu Pikat Lelaki Bujang?

Cuba anda tanya mana-mana lelaki, antara janda atau anak dara yang mana satu pilihan idaman hati? Mungkin soalan tersebut mudah untuk dijawab dan berkemungkinan ramai yang lebih cenderung untuk memilih anak dara sebagai pasangan hidup. Mesti lah nak yang 'fresh' katanya! 

CONTINUE READING

“Izinkan Aku Merasa Detik Ini..” – Elly Mazlein Dirisik

Baru-baru ini Elly telah berkongsi berita gembira kepada pengikutnya di laman akaun Instagram miliknya bahawa dirinya sudah pun dirisik.

CONTINUE READING

Ini Respon Elly Mazlein Lepas Digelar ‘Used Car’

Rata-rata mengatakan AC langsung tidak tahu menghormati wanita walaupun untuk dijadikan bahan lawak pada malam tersebut. Apabila media sosial dibanjiri dengan rasa ketidak puasan hati dari netizen, Elly Mazlein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina Pom Pom bersuara di media sosial instagram miliknya dengan menulis kapsyen yang berbunyi…

CONTINUE READING

“Kita Perempuan Kena Sentiasa Bersedia” – Fasha Sandha

“Jadi perempuan kena la kuat supaya tak ada orang tindas kita. Paling penting sekali, kena bekerja dan simpan duit dalam bank supaya kita tetap bersedia apa juga ujian yang mendatang. Biarkan apa orang nak kata, jangan ambil kisah kerana hidup ni sekejap je. Cuma yakinlah setiap kepahitan yang dilalui pasti akan ada kemanisan,”  tulisnya.

CONTINUE READING
Donna