Currently Browsing: intim

Menopause & Berat Badan : Fakta Yang Wanita Perlu Tahu

Kalau nak bercakap tentang bentuk dan saiz badan, pasti kaum wanita lebih sentisitif apabila membicarakan tentangnya. Tetapi apa yang lebih membimbangkan apabila wanita yang sudah mencecah usia 40 an kebiasaanya akan mengalami fasa menopause di mana mereka tidak menghasilkan telur dalam ovarinya lagi. Ini bermakna tiada lagi ' lampu merah'! 

CONTINUE READING

Berhenti Letak Harapan Tinggi Dalam Perkahwinan, Lebih Baik ‘Enjoy The Moment’!

Sifat wanita memang tak lari daripada 'perfection' dan sangat terperinci orangnya. Begitu juga dengan sebuah perkahwinan, kebanyakan wanita sering meletakkan high expectation berbanding kaum lelaki. Haa sebab itu lah wanita mudah kecewa, percaya tak? Ini kerana apabila sesuatu hubungan tidak berjalan dengar lancar, maka diri sendiri yang makan hati. 

CONTINUE READING

Meramas Manja Di Awal Pagi? Tiada Suami Yang Akan Menolak Kejutan Ini

Well it's normal! Pernah tak anda terlihat pasangan tua yang masih bermesra sehingga kini, pasti ada rahsia disebaliknya betul tak? Sebenarnya tiada rahsia pun, cuma anda atau pasangan kena berusaha untuk beri kejutan dalam apa jua cara bagi mengembalikan kehangatan ketika bersama. Baru lah rumahtangga tak goyah dan dapat perhatian sepenuhnya! Nak tahu macam mana caranya, jom lihat perkongsian di bawah. 

CONTINUE READING

Pasangan Tak Suka Bermesra, Wajar Ke Isteri Tolak Permintaan Suami?

Aktiviti hubungan intim pasti saat yang sering dinanti-nantikan bagi pasangan suami isteri untuk menghangatkan lagi cinta antara satu sama lain. Ia juga melibatkan kerelaan dan kepuasan kedua-dua pihak agar ianya tidak diibaratkan 'bertepuk sebelah tangan' dan seharusnya oral seks tersebut perlu melibatkan sentuhan fizikal yang memberi keselesaan sama ada daripada pihak isteri mahupun suami.  

CONTINUE READING

Setiap Ciuman Suami Ada Maksud Tersirat Yang Anda Patut Tahu

Wah-wah bagi pasangan yang dah berkahwin ni memang indah rasanya jika pasangan anda mengekpresikan rasa sayang dengan ciuman. Mesti hati rasa berbunga-bunga dan bahagia je setiap hari. Mungkin ada setengah pasangan menjadikan ia sebagai amalan untuk merapakatkan lagi hubungan dalam rumahtangga, tapi anda tahu tak sebenarnya setiap ciuman suami itu ada maksud tersirat yang mungkin anda tidak sedar dan fahami sebelum ini. 

CONTINUE READING

Hilang Dara Ketika Berusia 15 Tahun, Wanita Ini Ketagihan Hubungan Intim Setiap Hari

Rebecca seorang wanita yang berasal dari Tadcaster Yorkshire mula ketagihan seks seawal usia 20 an, menurutnya setiap kali bangun sahaja daripada tidur keinginannya untuk melakukan seks semakin meningkat seakan-akan seperti kaum lelaki. Kebiasaanya, wanita yang sudah melahirkan anak nafsu seks akan menurun. Namun tidak bagi ibu kepada dua orang anak ini, kerana dia mengalami ketagihan yang melampau. 

CONTINUE READING
Donna