Currently Browsing: hubungan

“Bila Saya Fokus Dekat Mak, Bunga & Noah, Lagi Tabah Hati…” – Aishah Sinclair

Bagaimana pula sisi keluarga arwah Ashraf sendiri? Sebuah portal telah menemubual adik kepada arwah sendiri, Aishah Sinclair tentang penerimaan dan keadaanya selepas lebih seminggu lebih pemergian adiknya akibat serangan jantung.

CONTINUE READING

“Awak Masih Sayang Saya?” Ramai Wanita Susah Nampak Tanda Lelaki Cinta Pasangannya

Ramai yang menganggap hati lelaki keras seperti batu, tapi sekali dah bercinta tiba-tiba boleh jadi selembut kapas gitu! Sekeras mana pun lelaki, pasti akhirnya mereka akan menangis juga kerana insan yang mereka sayang tetapi wanita don't take for granted . Jika si dia bersungguh-sungguh untuk menghalalkan anda dan melakukan sesuatu perkara dengan rela hati, maka anda tidak salah pilih pasangan hidup.

CONTINUE READING

Lelaki & Wanita : Tiada Istilah Kawan Baik?

Ia tidak menjadi tanda tanya jika yang dikatakan kawan baik itu adalah sama jantina. Dalam mana-mana hubungan, pasti akan wujud rasa cemburu tanpa dijangka, kadangkala ianya terjadi bila anda sedar mahupun tidak. Rasa tersebut timbul kerana anda takut kehilangan orang yang anda sayang tidak kira sama ada hubungan tersebut semasa bercinta, bertunang mahupun sudah menjadi suami isteri. 

CONTINUE READING

Sungguh Beremosi, Aeril Noah Tetap Bawa BCL Di Pentas Muzik Love Fest 2020

Ketika Ariel mendendangkan lagu berjudul Mencari Cinta dengan berlatar belakangkan visual hitam putih BCL yang turut menyanyikan lagu tersebut. Ariel yang mengenakan suit serba hitam pada malam tersebut menunjukkan perasaannya masih sedih dengan apa yang menimpa rakan seperjuangannya itu.

CONTINUE READING

Boleh Ke Cium Adik Ipar Berlainan Jantina?

Mungkin ada yang beranggapan itu hanyalah gambar semata dan ciuman yang dianggap sebagai adik saja. Tapi, perlu dilihat dari sudut agama juga. Tak semua hubungan jadi halal apabila tali pernikahan diikat. Jadi, jom kita ambil tahu dengan siapa kita boleh bersentuhan dan dengan siapa kita tak boleh bersentuhan. Sekurang-kurangnya nanti tak la kita teragak-agak nak salam atau tak. 

CONTINUE READING

Kerap Bawa Bayi Keluar Malam Punca Perkembangan Anak Terjejas

Bila tengok anak ‘behave’ je, mulalah anda merasakan ia kelihatan seperti tiada masalah untuk bawa mereka keluar dan terus menganggap ia sebagai lampu hijau untuk menikmati aktiviti malam seperti yang anda inginkan. Anda ibu bapa yang macam ni ke?

CONTINUE READING
Donna